نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۹

بازی Hypnospace Outlaw برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

در جریان رویداد بازی‌های مستقل نینتندو، انتشار بازی Hypnospace Outlaw برای کنسول نینتندو سوییچ تایید شده است.

با اینکه در جریان برنامه بازی‌های مستقل نینتندو شاهد نمایش Metro Prime 4 نبودیم، اما در آن شاهد نمایش بازی‌های مستقل هیجان‌انگیزی شامل Hypnospace Outlaw بودیم که برای نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد. بازی Hypnospace Outlaw برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. این بازی که توسط استودیو Tendershoot ساخته شده است، توسط No More Robots عرضه شد، ناشری که سابقه نشر بازی‌های Descenders و Yes, Your Grace را داشته است. 

بازی Hypnospace Outlaw به‌دلیل موضوعی که دارد، کمی برای عرضه شدن روی نینتندو سوییچ عجیب به‌نظر می‌رسد، صرفا به این دلیل که این بازی نامه‌ای عاشقانه به روزهای ابتدایی اینترنت محسوب می‌شود. بازیکنان در این بازی نقش ناظم سیستم Hypnospace را برعهده می‌گیرند، سیستم مذکور نوعی تاریخ جایگزین برای آنچه به‌عنوان اینترنت می‌شناسیم، محسوب می‌شود. به بیان ساده‌تر این سیستم آن‌چیزی است که ما امروز به‌عنوان اینترنت می‌شناسیم. وظیفه بازیکن در بازی ساده است، تلاش برای بهبود عدالت اینترنتی. بازیکنان باید بر محتوای مجرمانه، مواد مربوط‌به کپی‌رایت و ویروس‌ها نظارت کنند، البته باید حواس‌شان باشد که کامپیوتر خودشان درگیر باگ‌ها نشود. البته که آن‌ها باید به ترول‌ها و قلدرهای مجازی نیز توجه کنند. موردی که گویا پیش از دهه ۲۰۰۰ نیز بخشی از اینترنت بوده است. در زیر می‌توانید تریلری از بازی Hypnospace Outlaw تماشا کنید.

دانلود از آپارات

نظارت محتوا تنها بخشی از کار بازیکنان در بازی Hypnospace Outlaw خواهد بود، بخش دیگر آن گردش است. رابط کاربری روزهای ابتدایی اینترنت چندان دوستانه نبوده است، این مورد در بازی Hypnospace Outlaw نیز مشهود است. بازیکنان در بازی همچنین برای دست یافتن به صفحات بعدی، به حل پازل‌ها خواهند پرداخت و سپس برای پیدا کردن فرد قانون شکن، باید برخی کارآگاه بازی کلاسیک دربیاورند. 

بازی Hypnospace Outlaw پس از انتشار با استقبال منتقدان مواجه شد و اکنون نیز نمرات خوبی روی استیم دارد. بازی Hypnospace Outlaw از ۲۷ اوت (۶ شهریور) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. قابلیت پیش‌خرید و دانلود دموی بازی البته از امروز در فروشگاه E-Shop نینتندو فعال خواهد بود. در جریان برنامه ویدویی بازی‌های مستقل نینتندو همچنین اعلام شد که بازی Untitled Goose Game میزبان یک به‌روزرسانی رایگان خواهد بود و حالت دونفره به بازی اضافه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده