// سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۳

بخش چند نفره به بازی Untitled Goose Game اضافه خواهد شد

«بازی بدون اسم غاز» یا همان بازی Untitled Goose Game را می‌توان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مستقل ۳ سال اخیر دانست. اما اگر فکر می‌کردید که ماجرا با همان مراحل عجیب به پایان رسید، حالا باید سراغ مولتی‌پلیر آن را بگیرید.

روز گذشته بود که شرکت نینتندو اعلام کرد روز سه شنبه و راس ساعت ۸:۳۰ شب، رویداد ۲۰ دقیقه‌ای Indie World با محوریت معرفی بازی‌های مستقل نینتندو سوییچ را منتشر خواهد کرد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در این رویداد شاهد تایید بخش چند نفره بازی Untitled Goose Game بودیم.

 در بخشی از نمایش آنلاین جدید نینتندو، استودیو House House گیمرهای بازی Untitled Goose Game را غافلگیر کرد و به آن‌ها اجازه داد که برای نخستین بار بخش چندنفره‌ی محصول مورد بحث را ببینند. حالت Co-Op بازی در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۲ مهر) عرضه می‌شود و هیچ‌کس نباید هزینه‌ای برای دریافت آن پرداخت کند. فایده‌ی این به‌روزرسانی چیست؟ اینکه می‌گذارد کنار دوست خود به‌عنوان ۲ غاز خراب‌کار مشغول تلاش برای به آتش کشیدن زندگی مردم شوید!

راستی اگر به خرید نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها علاقه دارید، باید بدانید که مطابق جدیدترین اخبار بازی ما به‌زودی به خرید نسخه‌ی فیزیکی بازی Untitled Goose Game برای کنسول نینتندو سوییچ می‌توانیم بپردازیم. راستی اگر این بازی مستقل را به خوبی نمی‌شناسید، احتمالا می‌توانید از تماشای «نیم نگاه زومجی:‌ Untitled Goose Game» لذت ببرید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده