نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۵

اولین پوستر فیلم Enola Holmes با بازی میلی بابی براون و هنری کویل منتشر شد

یک روز پس از اعلام تاریخ انتشار و نمایش اولین تیزر تریلر، حالا شبکه نتفلیکس اولین پوستر رسمی فیلم Enola Holmes با بازی میلی بابی براون و هنری کویل را منتشر کرده است.

روز گذشته بود که شبکه نت فلیکس اولین تیزر تریلر فیلم Enola Holmes (انولا هولمز) را منتشر کرد که در این تیزر کوتاه شاهد نمایش بخش‌هایی از اتفاقات این فیلم بودیم و درنهایت مشخص شد فیلم انولا هولمز قرار است در تاریخ ۲۳ سپتامبر امسال (۲ مهر) از نتفلیکس منتشر شود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر فیلم انولا هولمز منتشر شده است. نتفلیکس و لجندری پیکچرز امروز اولین پوستر رسمی فیلم Enola Holmes را منتشر کردند که تمرکز این پوستر روی شخصیت انولا هولمز است، اما شاهد حضور دیگر شخصیت‌های فیلم با ظاهری جالب در اطراف انولا نیز هستیم و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر رسمی فیلم Enola Holmes

میلی بابی براون در نقش انولا هولمزهنری کویل در نقش شرلوک هولمز، هلنا بونهام کارتر در نقش یودوریا (مادر انولا هولمز)، سم کلفلین در نقش مایکرافت هولمز، فیونا شاو، سوزان ووکوما، عادل اختر، فرانسیس د لا تور، لوئیس پارتریج و بورن گورمن، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Enola Holmes حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم انولا هولمز قرار است ترکیبی از سبک‌های کمدی، ماجراجویی و معمایی را ارائه دهد. علاوه‌بر پوستر، تصویر جدیدی از این فیلم نیز منتشر شده است که در این تصویر شاهد حضور انولا و شرلوک هستیم که ظاهرا در مدرسه شبانه‌روزی در حال صحبت با یکدیگر هستند:

انولا هولمز و شرلوک هولمز در حال بحث در مدرسه شبانه روزی در فیلم Enola Holmes

هری بردبیر، کارگردان سریال‌هایی چون سریال Killing Eve (کشتن ایو) و سریال Fleabag (فلیبگ)، وظیفه کارگردانی و جک ترون، نویسنده سریال His Dark Materials (نیروی اهریمنی او)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Enola Holmes را بر عهده داشته‌اند. انولا هولمز خواهر کوچک شرلوک هولمز است که توسط نانسی اسپرینگر خلق و رمان‌های آن در ۶ جلد نوشته و در بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ منتشر شدند. اتفاقات فیلم در سال ۱۸۸۰ جریان دارد. 

طبق خلاصه داستان فیلم، فیلم Enola Holmes قرار است داستان انولا هولمز ۱۶ سالگی را دنبال کند که در جشن تولدش به‌طرز مرموزی مادرش گم می‌شود و او پس از اینکه از کمک گرفتن از دو برادر بزرگترش یعنی شرلوک و مایکرافت برای یافتن مادرش ناامید شده، خودش دست به کار می‌شود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده