نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶

بازیگر سریال Killing Eve به میلی بابی براون در فیلم Enola Holmes محلق شد

فیونا شاو، بازیگر سریال Killing Eve، جدیدترین بازیگری است که به میلی بابی براون در فیلم Enola Holmes اضافه شده است.

ماه دی ۹۶ بود که شرکت لجندری پیکچرز از ساخت فیلمی براساس رمان انولا هلمز (Enola Holmes) خبر دادمیلی بابی براون، بازیگر سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، قرار است نقش انولا هلمز را بازی کند و طی روزهای اخیر نیز هلنا بونهام کارتر، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار، برای بازی در نقش مادر انولا هلمز و هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن در دنیای DC (دی سی)، برای بازی در نقش شرلوک هلمز، به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، روند استخدام بازیگر فیلم Enola Holmes ادامه دارد و حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید و اعلام شده است. طبق خبرهای جدید منتشر شده، فیونا شاو، بازیگر برنده جایزه بفتا برای بازی در سریال Killing Eve (کشتن ایو)، به میلی بابی براون در این فیلم اضافه شده است.

با این حال، اطلاعاتی از نقش شاو در فیلم Enola Holmes در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که فهرست بازیگران این فیلم طی روزها و هفته‌های آینده تکمیل شود. هری بردبیر که بیشتر برای کارگردان سریال‌هایی چون سریال Killing Eve و سریال Fleabag (فلیبگ) شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی فیلم Enola Holmes را بر عهده دارد و همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده جک ترون، نویسنده فیلم Wonder (واندر) و سریال His Dark Materials (نیروی اهریمنی او)، است. قابل انتظار است که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Enola Holmes از تابستان امسال آغاز شود که در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده است. پیش از این شاو و بردبیر در سریال Killing Eve همکاری کرده بودند و او همچنین در یک قسمت از سریال The Adventures of Sherlock Holmes (ماجراهای شرلوک هلمز) نیز به ایفای نقش پرداخته است. 

علاوه بر این، در طول سال‌های اخیر، شاو بیشتر برای بازی در نقش عمه پتونیا دورسلی در مجموعه فیلم Harry Potter (هری پاتر) شناخته می‌شود. انولا هلمز خواهر کوچک شرلوک هلمز است که توسط نانسی اسپرینگر خلق و رمان‌های آن در ۶ جلد نوشته و در بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ منتشر شدند. کتاب The Case of the Missing Marquess، اولین رمان انولا هلمز بود که در سال ۲۰۰۶ چاپ و منتشر شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده