// دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱

حجم بازی فیفا ۲۱ کمی بیشتر از ۵۰ گیگ خواهد بود

باتوجه‌به فهرست آپدیت شده‌ی بازی فیفا ۲۱ درفروشگاه مایکروسافت، حجم این بازی روی ایکس‌باکس وان ۵۰.۰۱ گیگابایت خواهد بود. 

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که الکترونیک آرتز امسال هم با یک نسخه‌ی جدید از شبیه‌سازی فوتبالی خود یعنی سری فیفا (FIFA) به میادین باز می‌گردد تا نسل هشتم را با فیفا 21 به‌پایان برساند. باتوجه‌به همه گیری ویروس COVID-19، برنامه‌های مربوط‌به بازی‌های ورزشی در سراسر جهان مانند همه چیز دیگر دچار تأخیر و عقب افتادگی شده‌اند که به نوبه خود بر چرخه انتشار سالانه بازی‌های ویدیویی مبتنی بر آن ورزش‌ها نیز تأثیر گذاشته است. به‌عنوان مثال بازی فیفا ۲۱ کمی دیرتر از زمانی‌که معمولاً منتشر می‌شود، عرضه خواهد شد.

اکنون با تشکر از فهرست به‌روزرسانی شده بازی FIFA 21 در فروشگاه مایکروسافت، ما می‌دانیم که حجم این بازی چقدر خواهد بود. طبق این فهرست گفته شده است که حجم بازی FIFA 21 روی ایکس‌باکس وان ۵۰.۰۱ گیگابایت خواهد بود که یعنی تقریباً به اندازه‌ی بازی FIFA 20 که حجم آن در حال حاضر کمی کمتر از ۵۰ گیگابایت است. همچنین می‌توان انتظار داشت که اندازه حجم بازی روی پلی‌استیشن 4 همین اندازه یا تقریبا مشابه این حجم باشد.

در طی چند وقت اخیر جزئیات جدید و جالبی درمورد بازی فیفا 21 منتشر شده است. اخیراً EA Sports همان‌طور که وعده‌اش را داده بود اولین نمایش گیم‌پلی FIFA 21 را منتشر کرد و بازیکنان را با مکانیزم‌های جدید این نسخه‌ی بازی آشنا کرد. همچنین پس از آن نیز یک تریلر دیگر با تمرکز روی بخش Career Mode این بازی نیز منتشر شد.

فیفا ۲۱ در تاریخ ۱۸ مهر (۹ اکتبر) در دسترس بازیکنان ایکس ‌باکس وان، پی سی و پلی اسیتشن 4 قرار خواهند گرفت و این بازی در تاریخی نامشخص از تعطیلات سال ۲۰۲۰، راهی پلتفرم‌های نسل نهم نیز خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده