// سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

نسخه ریمستر بازی Need for Speed: Hot Pursuit احتمالا در دست ساخت است

سایت Veturebeat به‌تازگی گزارشی را منتشر کرده که نشان می‌دهد تا انتهای سال جاری میلادی، نسخه ریمستر بازی Need for Speed Hot Pursuit منتشر می‌شود. 

دو نسخه قدیمی Need for Speed Hot Pursuit را می‌توان جزو بهترین بازی‌های مجموعه نید فور اسپید دانست که در سال ۲۰۱۰، نسخه ریبوت آن برای پلتفرم‌های نسل هفتمی و کامپیوتر عرضه شد. بااینکه نسخه جدیدتر همانند نسخه‌های قدیمی خود نبود، اما می‌توان آن را بهترین نید فور اسپید نسل هفتم دانست. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی در سایت Venturebeat گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد بازی Need for Speed Hot Pursuit به‌صورت ریمستر شده برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و همچنین نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. درواقع ادعای Venturebeat بر می‌گردد به رویداد چندی پیش الکترونیک آرتز (Electronic Arts) که اعلام کرد هفت بازی این شرکت برای نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد.

در این رویداد چهار بازی از هفت بازی مورد نظر معرفی شدند که FIFA 21، Apex Legends، Lost in Random و Burnout Paradise Remastered بود. حال در این گزارش اعلام شده که سه بازی دیگر، نسخه ریمستر شده Need for Speed Hot Pursuit، بازی Plants vs. Zombies Battle for Neighborville و همچنین بازی جدید استودیو Velan Studios است که تحت لیبل EA Originals عرضه خواهد شد. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده