// جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

پیش فروش قدرتمند بلیط های فیلم Tenet در کشورهایی همچون بریتانیا

درحالی‌که هر روز به پخش فیلم Tenet در سالن‌های سینما کریستوفر نولان نزدیک‌تر می‌شویم، گزارش‌ها نشان می‌دهند که اثر مورد بحث تنها در عرض چند ساعت توانست اکثر بلیط‌های دو هفته‌ی نخست اکران خود را به فروش برساند.

از دست ندهید:

«تنت» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی کریستوفر نولان ظاهرا دیگر قرار نیست هیچ تاخیری را پذیرا باشد و همان‌گونه که گفته شد، در تمامی بازارهای سینمایی ممکن اکران می‌شود. این فیلم که جان دیوید واشنگتن، الیزابت دبیکی، کلمنس پوئسی، رابرت پتینسون و مایکل کین برخی از اعضای تیم بازیگری آن هستند، یک فیلم اکشن رازآلود و اورجینال محسوب می‌شود که پروسه‌ی تولید عجیبی را پشت سر گذاشته است.

Tenet اولین فیلم پرخرج و بسیار بزرگی است که پس از آغاز دوران مواجهه‌ی جهان با ویروس کرونا/کووید 19 قدم به سینماها می‌گذارد؛ یک ریسک بزرگ از سوی کارگردان به هدف حمایت از سالن‌های سینما و تجربه‌ی فیلم دیدن در این مکان‌ها که باید دید درنهایت چه نتیجه‌ای را به ارمغان می‌آورد. ولی فعلا جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون نشان می‌دهند که «تنت» در هر بازاری که پیش‌فروش بلیط‌های خود را آغاز کرد، با استقبال گسترده‌ای مواجه شد. طوری که تنها طی چند ساعت، تک‌تک بلیط‌های فیلم برای ۱۳ روز نخست اکران آن در کشور کره‌جنوبی به فروش رفتند و تازه این آمار، به چندین و چند ساعت قبل تعلق دارند. در سرتاسر بریتانیا هم تنها به کمتر از ۱۲ ساعت نیاز بود تا ۶۰ درصد صندلی‌های اکران فیلم در دو هفته‌ی اول پر شوند.

رئیس زنجیره‌ی سینمایی بزرگ Vue: تمام آماری که می‌بینید، در مقابل آن‌چه در پیش است، ضعیف به نظر می‌رسند. سرعت فروش بلیط‌های Tenet هر روز بیشتر از قبل می‌شود.

در حقیقت هر روز سینماهای بیشتری بازگشایی می‌شوند و شروع به فروش بلیط‌های Tenet می‌کنند. همچنین نباید از یاد برد پیش‌فروش بلیط‌های فیلم تازه از چند ساعت دیگر در بعضی از کشورها مثل استرالیا کلید می‌خورد. از آن‌جایی که «اینتراستلار» به‌تازگی و با اکران مجدد در چین پس از ۶ سال، به شکلی باورنکردنی تبدیل به سومین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۰ در بازار سینمایی چین شده است، انتظار می‌رود که «تنت» در آن کشور عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

شنیده‌ها نشان می‌دهند که احتمالا بررسی‌های فیلم Tenet در ساعت ۲۰:۳۰ جمعه‌ی بعدی (۳۱ مرداد) به وقت ایران منتشر خواهند شد. اکران محدود این فیلم برادران وارنر از ۲۲ اوت (۱ شهریور) آغاز می‌شود و اکران اصلی از ۲۶ اوت (۵ شهریور) در اکثر کشورهای دنیا کلید می‌خورد. سپس روزبه‌روز تعداد سینماها و کشورهایی که «تنت» را پخش می‌کنند، افزایش خواهد یافت تا درنهایت در روز ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور)، اکران فیلم در آمریکا و چین هم شروع شده باشد.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده