// جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

اخبار مهمی در رابطه با Xbox Game Pass به‌زودی منتشر می‌شود

فیل اسپنسر در جدیدترین قسمت از برنامه Animal Talking در مورد ایکس‌باکس و معرفی‌های حول Xbox Game Pass صحبت کرده است.

با منتشر شدن خبر تأخیر بازی Halo Infinite، شاید به نظر برسد که مایکروسافت در زمان عرضه ایکس‌ باکس سری ایکس دست خالی باشد. این در حالی است که فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که مایکروسافت همچنان مطابق برنامه‌های خود پیش خواهد رفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر در جدیدترین قسمت از برنامه Animal Talking به مجری‌گری ویتا، حضور پیدا کرده است و اعلام کرده که با تأخیر هیلو اینفینیت، نیازی نیست که کاربران نگران تاثیرات ناشی از آن روی عرضه ایکس‌باکس سری ایکس در ماه نوامبر باشند. مایکروسافت برنامه‌های ویژه‌ای را برای Xbox Game Pass درنظر گرفته است و شاهد معرفی‌های قوی و بزرگی در رابطه با محتوایی که برای گیم‌پس منتشر می‌شود، خواهیم بود.

در گذشته اعلام شد که پروژه ایکس‌کلود در تاریخ ۲۵ شهریور ماه (۱۵ سپتامبر) راهی سرویس Xbox Game Pass می‌شود. بازیکنان با خرید اشتراک نسخه آلتیمیت، می‌توانند فهرستی از بازی‌های متنوع را روی کنسول، کامپیوتر و همچنین دستگاه اندرویدی خود تجربه کنند. ازطرفی تمامی بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس سری ایکس (بازی‌های استودیوهای فرست پارتی و Third-Party) ازطریق سرویس گیم‌پس در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

این در حالی است که جف گراب هم چندی پیش اعلام کرده بود که مایکروسافت به‌زودی دلیل بزرگی را برای پیوستن کاربران به این سرویس معرفی می‌کند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که فیل اسپنسر و تیم او چه مواردی را برای کاربران درنظر گرفته‌اند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده