// سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۲

مایکروسافت به‌زودی یک دلیل بزرگ برای پیوستن به ایکس باکس گیم پس را معرفی می‌کند

جف گراب، سردبیر شناخته‌شده‌ی رسانه‌ی ونچربیت که به پیش‌بینی‌های دقیق خود در دنیای بازی‌های ویدیویی شهرت دارد، اعلام کرد که مایکروسافت به‌زودی دلیلی بزرگ برای پیوستن به گیم پس را مقابل گیمرها می‌گذارد.

ایکس باکس گیم پس در مرکز برنامه‌های ویدیوگیمی مایکروسافت برای سال‌های آتی قرار دارد. به‌گونه‌ای که حتی به عقیده‌ی بسیاری از مخاطبان، جدیدترین نمایش ایکس باکس هم جدی‌تر از آن که بازیکن‌ها را به خرید ایکس باکس سری ایکس دعوت کند، می‌خواهد آن‌ها را به اشتراک سرویس گیم پس درآورد. اما جف گراب می‌گوید مایکروسافت به‌زودی دلیلی بزرگ و قابل‌توجه‌ برای پیوستن به این سرویس را ارائه خواهد کرد؛ دلیلی که شاید افرادی که تا امروز اصلا برنامه‌ای برای پیوستن به گیم پس نداشتند هم بعد از شنیدن آن، مشترک Xbox Game Pass شوند.

گیم پس روی ایکس باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، کامپیوترهای شخصی و پروژه ایکس کلود در دسترس قرار می‌گیرد و می‌خواهد مثل نتفلیکس، تا جای ممکن تعداد مشترکین خود را افزایش دهد. البته جف گراب می‌گوید «دلیل» مورد بحث، قرار نیست خبر از عرضه‌ی یک بازی ویدیویی مورد انتظار مثل «سایبرپانک 2077» روی این سرویس بدهد و شامل اطلاعاتی کلی‌تر می‌شود.

درنهایت هم جف گراب اعلام کرد که معرفی ایکس‌باکس سری اس و اعلام قیمت کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس هم در ماه جاری میلادی یعنی کمتر از ۲۰ روز دیگر از راه می‌رسند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده