// پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

بازی Forza Horizon 3 در ماه سپتامبر از فروشگاه مایکروسافت حذف خواهد شد

بازی Forza Horizon 3 در اواخر ماه سپتامبر به‌طور رسمی از فروشگاه مایکروسافت حذف خواهد شد ولی این بازی تا زمان حذفش شامل ۷۰ درصد تخفیف خواهد بود.

استودیو Playground Games به‌تازگی اعلام کرده است که بازی Forza Horizon 3 فقط تا کمی بیش از یک ماه دیگر برای فروش در دسترس خواهد بود. این استودیو در صفحه‌ی رسمی توییتر Forza خود اعلام کرد که سومین قسمت از سری Forza Horizon اکنون به مرحله پایان زندگی خود رسیده است که این بدان معنی است که مایکروسافت و استودیو Playground Games به‌زودی این بازی را از فروشگاه‌های دیجیتال حذف خواهند کرد.

دلیل این امر احتمالاً معاملاتی است که در رابطه با مجوز این بازی انجام شده است. هنگامی که مجوز برای اتومبیل‌های مختلف، موسیقی بازی و چیزهای دیگری که در بازی Forza Horizon 3 ظاهر می‌شوند به پایان دوره‌های قرارداد خود می‌رسند‌، مایکروسافت می‌تواند از نظر قانونی دیگر بازی را به فروش نرساند. با این وجود کسانی که از قبل صاحب این بازی هستند همچنان می‌توانند بازی را دانلود و بازی کنند.

جالب است بدانید که پیش از حذف بازی Forza Horizon 3 از فروشگاه‌ها در تاریخ ۶ مهر (۲۷ سپتامبر)، شما می‌توانید این بازی را با تخفیف چشمگیری تهیه کنید. در حال حاضر در فروشگاه مایکروسافت‌، نسخه‌ی Ultimate Edition بازی تنها با ۲۰.۹۹ دلار قابل خرید است که یعنی این بازی شامل ۷۰ درصد تخفیف شده است. بنابراین اگر تا به حال بازی Forza Horizon 3 را تجربه نکرده‌اید، هم‌اکنون فرصت خوبی است که آن را با قیمت خوبی بخرید و بازی کنید.

همچنین اگر هم‌اکنون صاحب نسخه‌ی فیزیکی بازی Forza Horizon 3 هستید، شما باز هم قادر خواهید بود که این بازی را تجربه کنید و بازیکنان پس از حذف بازی به خدمات آنلاین مرتبط با بازی نیز دسترسی خواهند داشت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده