// پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

ساخت فصل اول سریال کمدی MacGruber به صورت رسمی آغاز شد

بالاخره پس از ماه‌ها فیلم‌نامه‌نویسی و تلاش برای جلب رضایت شبکه NBC و شرکت یونیورسال، سازندگان فیلم MacGruber چراغ سبز تولید فصل اول سریال اسپین-آف «مک‌گروبر» برای شبکه پیکاک را دریافت کردند.

ویل فورته یک بار دیگر نقش مک‌گروبر را اجرا می‌کند؛ کاراکتر اصلی یکی از دیوانه‌وارترین فیلم‌های کمدی بزرگ‌سالانه‌ی چند سال گذشته که انصافا نمی‌توان از شنیدن خبر ساخت سریال آن به هیجان نیامد. مک‌گروبر که در ابتدا با یک پارودی برنامه Saturday Night Live آغاز شد و در سال ۲۰۱۰ میلادی یک فیلم سینمایی را تحویل تماشاگرها داد، با گذر زمان محبوب و محبوب‌تر شده است. امروز دیگر کسی شکست مالی فیلم MacGruber را به یاد نمی‌آورد و حتی رسانه‌های حرفه‌ای آن را فیلمی صدا می‌زنند که به‌عنوان یک فیلم کمدی بزرگ‌سالانه، آن‌چنان که لیاقتش را داشت، ستایش‌های گوناگون را دریافت نکرد.

ولی اکنون مسئله صرفا ساخته شدن سریال MacGruber نیست و بیشتر به آن برمی‌گردد که دقیقا همان تیم سازنده‌ی فیلم MacGruber و حتی همان بازیگرها که حالا نام‌های به مراتب بزرگ‌تری شده‌اند، این سریال کمدی مورد انتظار را خلق می‌کنند.

دهان باز و دندان های چهره متعجب و ترسیده ویل فورته در فیلم مک گروبر

تماشا تیزر خنده‌آور فصل اول سریال MacGruber در یوتیوب

مک‌گروبر داستان یک مامور امنیتی سابق را روایت می‌کرد که به خاطر حادثه‌ای خوفناک مجددا به میدان نبرد بازمی‌گردد. او در مسیر پیش‌رو با یک مامور جدید به اسم پایپر با بازی رایان فیلیپه و همکار سابق خود یعنی ویکی با بازی عالی کریستن ویگ همراه می‌شود تا جلوی یک فرمانده‌ی خواهان جنگ جهانی را بگیرد. اگر هم می‌خواهید به میزان محبوبیت «مک‌گروبر» در فضایی خارج از نقدهای منتشرشده برای آن پی ببرید، باید یک نقل قول عجیب از ان هتوی، بازیگر نقش سلینا کایل در فیلم The Dark Knight Rises را بخوانید: «تقریبا همه‌ی اعضای تیم ساخت فیلم شوالیه‌ی تاریکی برمی‌خیزد می‌دانستند که وقتی کریستوفر نولان آن‌چنان اهل خوش‌وبش نیست، یعنی از فیلم‌برداری آن روز رضایت ندارد.

مک گروبر و کریستن ویگ در میان آتش سریال کمدی و اکشن MacGruber

وقتی مدام با همه شوخی می‌کند و می‌خندد، یعنی پروسه‌ی ساخت فیلم دارد به شکل ایده‌آل پیش می‌رود. اما وقتی نولان کاملا سرحال باشد و سراغ شوخی با دیالوگ‌های «مک‌گروبر» برود و همه بی‌اندازه بخندند، می‌فهمید این بدون شک یکی از بهترین روزهای فیلم‌برداری است». در سال‌های اخیر فیلم‌سازهای زیادی به اشکال مختلف «مک‌گروبر» را ستایش کرده‌اند و آن را یک کمدی هجوآمیز فوق‌العاده و جلوتر از زمان خود خواندند.

مطابق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در عین آن که در پایان فیلم MacGruber اتفاقات خوبی برای کاراکتر اجراشده توسط وال کیلمر رخ ندادند، احتمال حضور او در سریال MacGruber وجود دارد. فصل اول سریال کمدی و اکشن MacGruber که در ۸ قسمت تولید می‌شود، فیلم‌برداری خود را از پایان سال جاری میلادی یا نهایتا اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد کرد.

خلاصه‌ی داستان رسمی منتشرشده از فصل اول سریال هم به این شرح است: «پس از یک دهه پوسیدن در زندان، قهرمان بزرگ کشور یعنی مک‌گروبر بالاخره آزاد می‌شود. او حالا یک مأموریت بزرگ دارد و باید دشمنی قدیمی را از پا دربیاورد. البته مک‌گروبر نمی‌داند کجا باید این دشمن را پیدا کند. ولی یک حقیقت را نمی‌توان انکار کرد؛ کل دنیا می‌خواهد مک‌گروبر نابود شود!».


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده