نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۰

رویداد Xbox 20/20 در ارتباط با ایکس باکس سری ایکس متوقف شد

مایکروسافت قصد دارد به‌جای انتشار اخبار و اطلاعات در بازه‌های زمانی ماهانه، به شکل متفاوت و وسیع‌تری به ارائه‌ی جزئیات کنسول نسل بعد خود بپردازد.

اواسط فصل بهار بود که شرکت مایکروسافت خبر از ارائه‌ی برنامه‌ای ماهانه برای انتشار اخبار و اطلاعات کنسول ایکس باکس سری ایکس و بازی‌های آن داد؛ رویدادی که قرار بود هر ماه در زمان مشخصی به‌سراغ نمایش ویژگی‌هایی از کنسول نسل بعد مایکروسافت برود. ولی اکنون مشخص شده که مایکروسافت به فکر اعمال تغییراتی در این زمینه افتاده و قصد دارد به شکل متفاوتی اخبار کنسول خود را منتشر کند.

به‌تازگی شاهد تغییراتی در صفحه‌ی Xbox 20/20 در سایت رسمی ایکس‌باکس بوده‌ایم و توضیحات جدیدی به آن اضافه شده که حکایت از خداحافظی با این رویداد دارد: «ما سال بزرگی را با ایکس‌باکس در پیش داریم و بعد از ارزیابی مجدد برنامه‌های خود برای ادامه‌ی سال، به این نتیجه رسیدیم که بهتر است Xbox 20/20 را متوقف کنیم؛ رویدادی که باعث می‌شد هر ماه تنها یک‌بار و به یک شکل مشخص به ارائه‌ی اطلاعات از کنسول و بازی‌های آن بپردازیم.»

مایکروسافت در ادامه به حجم بالای اطلاعاتی اشاره می‌کند که در آینده در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد: «ما چیزهای خیلی زیادی برای به اشتراک گذاشتن با شما داریم، از خود ایکس‌باکس سری ایکس گرفته تا آثاری مثل بازی هیلو اینفینیت (Halo Infinite) و مواردی مانند بازی‌های مبتنی بر پردازش ابری ازطریق ایکس‌باکس گیم پس (Xbox Game Pass). بنابراین قصد داریم اطلاعات موردنظر را به شکل‌های مختلف در اختیار شما قرار دهیم، از رویدادهای مخصوص تا ویدیوهای یوتیوب و همکاری با سایر شرکت‌ها و انتشار آخرین اخبار ازطریق سایت ایکس‌باکس. به این شکل می‌توانیم با آزادی عمل و انعطاف بیشتری با شما در ارتباط باشیم.»

آخرین برنامه‌ی مایکروسافت در ارتباط با ایکس‌باکس سری ایکس در ماه ژوئیه برگزار شد و در آن شاهد نمایش بازی‌هایی مثل هیلو اینفینیت بودیم. به‌نظر می‌رسد ماه اوت هم ماه پُرباری از نظر انتشار اخبار و اطلاعات بیشتر برای ایکس‌باکس سری ایکس و همین‌طور پلی استیشن 5 باشد و باید دید مایکروسافت و سونی چه برنامه‌هایی در روزهای آینده خواهند داشت.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده