نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

تصویر جدید Jurassic World: Dominion از بازگشت یکی از مکان‌های مهم فیلم‌های قبلی خبر می‌دهد

تصویر جدیدی از فیلم Jurassic World: Dominion منتشر شده که نشان می‌دهد قرار است به یکی از مکان‌های مهم فیلم‌های پارک ژوراسیک بازگردیم.

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Jurassic World: Dominion (دنیای ژوراسیک: قلمرو) پس از تعطیلی چند ماهه به علت همه‌گیری ویروس کرونا از سر گرفته شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویری از پشت صحنه تولید این فیلم منتشر شده که از بازگشت یک مکان کلیدی و مهم سه‌گانه اول فیلم Jurassic Park (پارک ژوراسیک) در فیلم Jurassic World 3 خبر می‌دهد. به نقل از Jurassic Outpost، کالین ترورو، کارگردان قسمت سوم فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) تصویری را به اشتراک گذاشته که در آن شاهد یک کانتینر یخچالی متعلق به InGen هستیم که نوشته «Site B Isla Sorna» روی آن قابل مشاهده است:

کانتینر یخچالی متعلق به سایت بی جزیره ایسلا سورنا در فیلم Jurassic World: Dominion

جزیره ایسلا سورنا اولین‌بار توسط مایکل کرایتون در رمان The Lost World خلق و معرفی شد که اتفاقات آن در این جزیره جریان داشت. در ادامه شاهد جریان داشتن اتفاقات فیلم The Lost World: Jurassic Park (جهان گمشده: پارک ژوراسیک)، محصول سال ۱۹۹۷ و فیلم Jurassic Park III (پارک ژوراسیک ۳)، محصول سال ۲۰۰۱ در این جزیره بودیم. باتوجه‌به تصویر، ممکن است شاهد فلش‌بک به جزیره ایسلا سورنا باشیم. بااین‌حال، در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) نیز شاهد اشاره به این جزیره بودیم، اما طرفداران اطلاعات خیلی زیادی در ارتباط با اینکه واقعا چه چیزی در این جزیره در سه‌گانه دنیای ژوراسیک رخ می‌دهد، ندارند.

کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، ایزابلا سرمون، سم نیل، لورا درن، جف گلدبلوم، بی‌دی وانگ، دنیلا پیندا، جاستیس اسمیت، جیک جانسون، عمر سی، دیکن لاکمن، اسکات هیز، دیواندا وایز، کمپبل اسکات و مامودو اتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.مانند قسمت اول، کالین ترورو وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم Jurassic World را بر عهده دارد.

فیلم Jurassic World: Dominion قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده