// سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱

بابی طاهوری وظیفه آهنگسازی Marvel's Avengers را برعهده دارد

به‌تازگی مشخص شده که بابی طاهوری، آهنگساز Rise of the Tomb Raider، وظیفه آهنگسازی بازی Marvel's Avengers را برعهده دارد.

بابی طاهوری را می‌توان یکی از آهنگسازهای مطرح سینما و تلویزیون و همچنین بازی‌های ویدیویی دانست که در گذشته وظیفه آهنگسازی بازی‌هایی مثل Transformers: Rise of the Dark Spark و Rise of the Tomb Raider را برعهده داشته است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت Variety به‌تازگی اعلام کرده که بابی طاهوری، وظیفه آهنگسازی بازی Marvel's Avengers را برعهده دارد. در ادامه بابی طاهوری در مورد نحوه ساخت آهنگ اصلی (Main Theme) صحبت کرده است. اینکه ابتدا به‌سراغ ساخته این قطعه رفته و از آن استفاده کرده است تا آهنگ‌ها و آواهای حول سایر کاراکترهای داستانی را تنظیم کند. همچنین او اشاره کرده که آیرون من، کاراکتر مورد علاقه‌اش در بازی Marvel's Avengers است و «از گیتارهای مختلف و آواهای بم برای به‌نمایش گذاشتن تکبر و اعتماد به نفس» آیرون من استفاده کرده است. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر اخبار حول بازی Marvel's Avengers هم می‌توان‌به انحصاری بودن بسته الحاقی مردعنکبوتی اشاره کرد که در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱  در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین مدتی است که بتای خصوصی بازی هم روی PS4 در دسترس قرار گرفته که تنها با پیش‌خرید کردن Marvel's Avengers، به آن دسترسی پیدا خواهید کرد.

Marvel's Avengers در تاریخ ۱۴ شهریور ماه (۴ سپتامبر) روی پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، کامپیوتر و استیدیا عرضه می‌شود و در اواخر سال جاری میلادی نیز شاهد انتشار این بازی روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس خواهیم بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده