نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

اولین پوستر فیلم The Devil All the Time با بازی تام هالند و رابرت پتینسون منتشر شد

شبکه نتفلیکس سرانجام اولین پوستر رسمی فیلم The Devil All the Time را منتشر کرده که شاهد طراحی جالب و نسبتا متفاوت آن هستیم.

فیلم The Devil All the Time (همیشه شیطان) یکی از جدیدترین و مورد انتظارترین فیلم‌های جدید شبکه نت‌ فلیکس است که به واسطه حضور ستارگان متعدد مورد توجه بسیاری قرار گرفته و مدتی پیش اولین تصاویر رسمی این فیلم منتشر شده بود. حال طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر رسمی این فیلم ترسناک منتشر شده است. نتفلیکس به‌تازگی اولین پوستر فیلم The Devil All the Time که در آن شاهد نقش بستن شخصیت‌های اصلی فیلم روی کلمه‌های فیلم هستیم و شاهد ظاهر و طراحی جالب و نسبتا متفاوتی هستیم. قابل انتظار است نتفلیکس به‌زودی اولین تریلر این فیلم را منتشر کند، اما پیش از آن می‌توانید در ادامه اولین پوستر رسمی فیلم The Devil All the Time را مشاهده کنید:

اولین پوستر رسمی فیلم The Devil All the Time

تام هالند، رابرت پتینسون، میا واشیکوفسکا، الیزا اسکنلن، بیل اسکارشگورد، سباستین استن، رایلی کیو، جیسون کلارک، هیلی بنت، هری ملینگ، پوکی لافارج، داگلاس هاج، ابی گلاور و گیون شارپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Devil All the Time حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام اثر دونالد ری پولاک است و آنتونیو کمپوس وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. اتفاقات فیلم The Devil All the Time بین پایان جنگ جهانی دوم و جنگ ویتنام جریان دارد که قرار است یک روایت داستانی غیر خطی در مورد افراد مختلفی که از حضور در جنگ آسیب دیده و از جنایاتی که در آن شده رنج‌ می‌برند، را دنبال کند.

اتفاقات فیلم The Devil All the Time در محلی به نام ناکم استیف در ایالت اوهایو، که یک جنگل دور افتاده و فراموش شده است و طوفانی از ایمان، خشونت و رستگاری در آن به راه خواهد افتاد، جریان دارد. ویلارد راسل که از نجات زندگی همسر در حال مرگش ناامید شده، شروع به مناجات، فداکاری و قربانی کردن می‌کند. پسر او که آروین نام دارد و شخصیت اصلی داستان نیز خواهد بود، از یک پسر بچه مدرسه‌ای که همواره قلدرهای آن در حال زور گفتن به او هستند، در حال تبدیل شدن به مردی است که می‌داند درست در چه زمانی باید دست به کار شود.

فیلم The Devil All the Time قرار است در روز چهارشنبه، ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) از شبکه نتفلیکس منتشر شود. علاوه‌بر کارگردانی، کمپوس به‌همراه پائولو کمپوس وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک و پر ستاره جدید شبکه نتفلیکس را نیز بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده