// سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰

تریلر جدید Cyberpunk 2077 سلاح‌های بازی از جمله کاتانا حرارتی را نشان می‌دهد

بازیکنان در Cyberpunk 2077 می‌توانند از گونه سلاح‌های مختلف نظیر سلاح‌های هوشمند، سلاح‌های فنی و سلاح‌های قدرتی استفاده کنند. 

دیشب دومین قسمت از برنامه نایت سیتی وایر پخش شد و در جریان آن شاهد منتشر شدن اطلاعاتی حول بخش‌های مختلف بازی Cyberpunk 2077 بودیم. در ابتدا سه روش مختلف شروع بازی نمایش داده شد که هرکدام از آن‌ها مزیت‌های مخصوصی دارند. این در حالی است که در ادامه برنامه نایت سیتی وایر، شاهد به‌نمایش گذاشته شدن جزئیات سلاح‌های بازی و کاربرد آن‌ها بودیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سایبرپانک 2077 دارای گونه‌های مختلف سلاح است که شامل سلاح‌های فنی، سلاح‌های هوشمند، قدرتی، Melee و Cyberware می‌شود. سلاح‌های فنی را می‌توان معمولی‌ترین نوع سلاح‌ها دانست که بازیکنان می‌توانند از مادهای مختلف برای آن‌ها استفاده (مادها برای تمامی گونه‌ها در دسترس است) و تجربه‌ی متفاوتی کسب کنند. این در حالی است که سلاح‌های قدرتی، میزان آسیب‌رسانی بالایی دارند و به‌واسطه‌ی آن‌ها به‌راحتی می‌توانید به دشمنان پشت دیوار آسیب برسانید یا ماشین‌ها را تنها با یک شلیک منفجر کنید.

در ادامه، سلاح‌های هوشمند پس از شلیک هدف خود را ردیابی و آن را از بین می‌برند. تیم سازنده برای بخش Melee، از کاتانا و حالت‌های مختلف آن مثل کاتانا حرارتی استفاده کرده است. بااین‌حال Cyberwareها هم موارد جذاب و هیجان‌انگیزی هستند که تجربه‌ی آن‌ها می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. برای مثال در بخشی از ویدیو شاهد Mantis Blades هستیم و در ادامه Arm Cannons هم به‌نمایش گذاشته می‌شود. همانند اکثر بازی‌های نقش‌آفرینی، لوت‌های شما در Cyberpunk 2077 دارای ارزش‌های مختلف است که از معمولی به لجندری دسته‌بندی می‌شود. کسب سلاح‌های لجندری به شما اجازه می‌دهد از پرک‌های منحصربه‌فردی برای آن‌ها استفاده کنید. 

دراین‌میان اشاره کنم که بعضی از سلاح‌های لجندری را به‌واسطه‌ی کشتن یا نکشتن کاراکترهای غیرقابل بازی کسب خواهید کرد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از نمایش سلاح‌های سایبرپانک 2077 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ماه (۱۹ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان عرضه می‌شود. همچنین در آینده هم برای گوگل استیدیا، پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده