نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

شان اشمور به جمع بازیگران فصل دوم سریال The Boys پیوست؛ انتشار اولین تصویر

سازندگان سریال The Boys با انتشار اولین تصویر، از حضور شان اشمور در فصل دوم سریال The Boys برای بازی در نقش Lamplighter خبر دادند.

اگرچه هنوز فصل دوم سریال The Boys (بویز) منتشر نشده، اما آمازون مدتی پیش از تمدید زودهنگام این سریال محبوب برای فصل سوم خبر داده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فصل دوم سریال بویز تایید و اعلام شده است. شان اشمور جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فصل دوم سریال The Boys یا بهتر است بگوییم به گروه The Seven (هفت) اضافه شده است. اشمور وظیفه بازی در نقش Lamplighter (لامپ‌لایتر) را بر عهده دارد که یکی از شخصیت‌های دنیای ابرقهرمانی بویز است. همچنین اولین تصویر از حضور اشمور در فصل دوم سریال The Boys نیز منتشر شده که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

شان اشمور در فصل دوم سریال The Boys

طرفداران سریال ممکن است در فصل اول به یاد بیاورند که انی ژانویه/استارلایت عضو جدید گروه هفت و جایگزین Lamplighter بود که او تحت شرایط مرموزی از این گروه جدا شده بود، اما این شخصیت قرار است در فصل دوم این سریال بازگردد. گذشته از موقعیت وی به‌عنوان بخشی از گروه The Seven، لامپ‌لایتر دارای یک گذشته است که مستقیما با اتفاقات سریال The Boys در ارتباط است و مطمئنا حضور وی در فصل دوم می‌تواند باعث افزایش تنش و مشکلات برای بوچر و سایر اعضای گروهش شود.

اشمور بیشتر برای بازی در نقش بابی دریک/آیسمن در مجموعه فیلم X-Men (ایکس من) شناخته می‌شود که در سال‌های اخیر شاهد حضور وی در نقش جک جویس در بازی Quantum Break و همچنین کنارد در بازی The Dark Pictures Anthology: Man of Medan بودیم که او صداپیشگی و موشن کپچر این شخصیت‌ها را بر عهده داشته بود. کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، جسی آشر، چیس کرافورد، نیتن میچل، جیانکارلو اسپوزیتو، جنیفر اسپوزیتو، سایمون پگ، آیا کش، گوران ویسنجیک، پتن اسوالت و کلودیا دومیت، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Boys حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش فصل دوم سریال The Boys که در ۸ قسمت تولید شده، قرار است از تاریخ ۴ سپتامبر امسال (۱۴ شهریور) با انتشار سه قسمت اول آغاز شود و ۵ قسمت بعدی به‌صورت هفتگی از آمازون منتشر خواهند شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده