نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۵

لی ونل در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم The Wolfman با بازی رایان گاسلینگ است

پس از اینکه رایان گاسلینگ به فیلم The Wolfman پیوست، حال لی ونل در حال مذاکره با یونیورسال برای کارگردانی بازسازی این فیلم است.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اقتباس جدیدی از داستان Wolfman (مرد گرگ‌نما) در دست ساخت است و در ادامه تایید شد که رایان گاسلینگ، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم Half Nelson (نیمه نیلوفر) و فیلم La La Land (لا لا لند)، قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که کارگردان این پروژه مشخص شده باشد. طبق اخبار منتشر شده، لی ونل، کارگردان بازسازی فیلم The Invisible Man (مرد نامرئی) در حال مذاکره و بستن قرارداد با شرکت یونیورسال پیکچرز و استودیوی فیلمسازی بلوم هاوس (Blumhouse) برای کارگردانی فیلم The Wolfman است.

رایان گاسلینگ

علاوه‌بر کارگردانی، ونل وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Wolfman را نیز بر عهده دارد که این فیلم را براساس ایده‌ای اورجینال از خودش خواهد ساخت. ونل و بلوم‌هاوس پیش از این در فیلم The Invisible Man با یکدیگر همکاری کرده بودند. پیش از این ورایتی گفته بود که ورن شاکر بلوم و ربکا آنجلو وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Wolfman را براساس ایده‌ای اورجینال بر عهده گرفته‌ بودند. مجموعه ولفمن در سال ۱۹۴۱ با فیلم The Wolf Man با بازی لان چینی جونیور آغاز به کار کرد که در آن یک مرد تبدیل به گرگ می‌شد. این بازیگر این نقش را چند بار دیگر نیز بازی کرده است. در ادامه بازسازی فیلم The Wolfman با بازی بنیسیو دل تورو تولید و در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. 

فیلم The Wolfman یکی از چندین فیلم هیولایی است که توسط بلوم‌هاوس در دست ساخت است. از دیگر فیلم‌های آینده این مجموعه می‌توان به فیلم The Invisible Woman (زن نامرئی) به کارگردانی الیزابت بنکس، فیلم Dracula (دراکولا) به کارگردانی کارین کوساما، فیلم Renfield (رنفیلد) به کارگردانی دکستر فلچر و فیلم Dark Army (ارتش تاریکی) به کارگردانی پل فیگ، اشاره کرد. علاوه‌بر فیلم The Invisible Man، ونل یکی از خالقان مجموعه فیلم Insidious (توطئه‌آمیز) است و او همچنین کارگردانی فیلم Insidious: Chapter 3 (توطئه‌آمیز: قسمت ۳) و فیلم Upgrade (ارتقا) را نیز بر عهده داشته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده