// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

دنباله بازی Zelda: Breath of the Wild با انتشار یک تیزر معرفی شد [E3 2019]

در جریان رویداد نینتندو دایرکت در نمایشگاه E3 2019، دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild با انتشار یک تریلر کوتاه معرفی شد.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild به‌عنوان بازی روز عرضه کنسول نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۷ در دسترس کاربران قرار گرفت و توانست در همان سال، لقب بهترین بازی سال را هم از آن خود کند. جدا از داستان و روایت‌ داستانی بی‌نظیر Breath of the Wild، موردی که این بازی را به یک اثر نقش‌آفرینی غنی و سرگرم کننده تبدیل کرده بود، جهان وسیع بازی و فعالیت‌هایی بود که می‌توانستید انجام بدهید.

یکی از مواردی که کاربران منتظرش بودند، معرفی دنباله‌ی این بازی بود. ازطرفی نینتندو همیشه در کنفرانس خبری خود در E3، یک مورد هیجان‌انگیز را برای مخاطبان خود در نظر می‌گیرد. باتوجه‌به‌ جدیدترین اخبار بازی، در انتهای برنامه نینتندو دایرکت و نمایشگاه E3 2019، تریلر کوتاهی از دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild نشان داده شد. متاسفانه سال انتشار این بازی اعلام نشد، اما با توجه‌به تریلر منتشر شده، شاهد ماجراجویی مجدد لینک و زلدا، این بار با اتمسفری تاریک‌تر از گذشته هستیم.

کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تریلر معرفی دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild را تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده