نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۰

تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال The Boys اعلام شد

شبکه آمازون سرانجام تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Boys را اعلام کرد که نحوه پخش آن با فصل اول تفاوت دارد.

ماه مرداد گذشته بود که فصل اول سریال The Boys (بویز) از شبکه آمازون منتشر شد که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده و همچنین پیش از انتشار فصل اول، این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده بود.  حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال بویز تایید و اعلام شده است. همان‌طور که اخیرا وعده داده شده بود، امشب برنامه ویدیویی زنده‌ای با حضور بازیگران و عوامل سریال برگزار شد که در طول این برنامه، سرانجام تاریخ انتشار فصل دوم این سریال اعلام شد که برخلاف فصل اول که تمامی قسمت‌ها یکجا منتشر شد، فصل دوم سریال The Boys قرار است به‌صورت هفتگی از شبکه آمازون منتشر شود.

آمازون اعلام کرد که سه قسمت اول فصل دوم سریال The Boys قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر امسال (۱۴ شهریور) منتشر شود و ۵ قسمت باقی مانده به‌صورت هفتگی منتشر خواهد شد. همچنین با مراجعه به این ویدیو و از دقیقه ۴۷:۳۰، می‌توانید سه دقیقه آغازین فصل دوم سریال بویز را تماشا کنید. علاوه‌بر این، نام هر ۸ قسمت فصل دوم سریال The Boys نیز فاش شده که در ادامه می‌توانید نام این قسمت‌ها را مشاهده کنید:

  • Butcher, Baker, Candlestick Maker
  • Nothing Like It In The World
  • Over The Hill With The Swords Of A Thousand Men
  • Proper Preparation and Planning
  • The Big Ride
  • The Bloody Doors Off
  • We Gotta Go Now
  • What I Know

کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، جسی آشر، چیس کرافورد، نیتن میچل، جنیفر اسپوزیتو، سایمون پگ، آیا کش، گوران ویسنجیک، پتن اسوالت و کلودیا دومیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Boys حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت سریال بویز را بر عهده دارند. همچنین اولین پوستر رسمی فصل دوم سریال The Boys نیز منتشر شده که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر رسمی فصل دوم سریال The Boys


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده