// یکشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

کپکام دلیل جالبی برای نام گذاری متفاوت بازی Resident Evil 8 دارد

شرکت کپکام می‌گوید که بازی Resident Evil Village بی‌دلیل در ظاهر بدون شماره نیست. زیرا این اثر که خود استودیو هم آن را «رزیدنت اویل 8» می‌داند، بیشتر از حد انتظار گیمرها روی آن «روستا» تمرکز دارد.

واکنش برخی گیمرها نسبت به نخستین تریلر رسمی بازی Resident Evil Village آن بود که کپکام عبارت VIII (معادل 8 در اعداد رومی) را به شکلی زورکی در آن پررنگ کرده است. این افراد می‌گفتند کار درست آن است که بازی به‌صورت رسمی Resident Evil 8: Village خطاب شود. ولی اعضای تیم سازنده‌ی این بازی در حال ساخت برای نسل ۹ اعتقاد دارند که حتی اگر عده‌ای عبارت «روستا» را فراموش کنند و بازی را صرفا «رزیدنت ایول 8» صدا بزنند، باز هم آن‌ها از تاکید روی عبارت Village (روستا) خوشحال هستند. دو تهیه‌کننده‌ی شرکت کپکام می‌گویند که خود روستا در داستان بازی حکم یک شخصیت کلیدی و بزرگ را دارد. آن‌ها اعتقاد دارند وقتی بازیکن‌ها تجربه‌ی «رزیدنت اویل 8» را به پایان برسانند، می‌فهمند که روستا صرفا محل رخ دادن ماجراهای بازی نیست و سرتاسر داستان با محوریت آن معنا می‌شود.

طرح هنری ترسناک بازی رزیدنت ایول 8

طرح هنری رسمی و ترسناک منتشرشده از این بازی ترسناک، موجودی جنین‌مانند را در مرکز یک لانه نشان می‌دهد. آیا قرار است با یک مکان زنده روبه‌رو باشیم که توسط این نوزاد عجیب کنترل می‌شود؟ یا سازندگان منظور دیگری از «شخصیت بودن» روستا دارند؟ فراموش نکنید که سازندگان گفتند این طرح به قدری شامل اطلاعات مهم و پنهان می‌شود که اعضای شرکت تا لحظه‌ی آخر شک داشتند که آیا باید قبل از عرضه آن را به طرفداران نشان بدهند یا نه!

پیش‌تر در اخبار بازی خواندیم که این بازی جدید تکمیل‌کننده‌ی داستان بازی Resident Evil 7: Biohazard است و از گیم‌پلی اول-شخص کامل‌تری نسبت به آن محصول بهره می‌برد. قسمت جدید سری بازی Resident Evil در سال ۲۰۲۱ میلادی روی کنسول پلی ‌استیشن 5 سونی و ایکس‌ باکس سری ایکس مایکروسافت منتشر می‌شود. البته گیمرهای محترم کامپیوترهای شخصی هم به بازی دسترسی پیدا خواهند کرد. ولی گویا مشکلات فنی نسخه‌های نسل ۸ اثر باعث شد که شرکت سازنده از ارائه‌ی آن‌ها به بازار منصرف شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده