// پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

Resident Evil 8: Village دارای گیم ‌پلی اول شخص «تکامل یافته‌ای» است

در جدیدترین شماره از مجله فامیتسو اعلام شده که ۶۰ درصد از مراحل ساخت بازی Resident Evil 8: Village کامل شده است. 

قطعا هواداران مجموعه Resident Evil، منتظر انتشار اطلاعات بیشتر حول بازی Resident Evil 8: Village هستند که در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس عرضه می‌شود. چندی پیش شماره جدید مجله فامیتسو منتشر شد و در جریان آن شاهد انتشار اطلاعاتی، هرچند جزئی، از بازی رزیدنت ایول 8 هستیم. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده که ۶۰ درصد از مراحل ساخت بازی Resident Evil 8: Village به پایان رسیده است. ازاین‌رو انتظار می‌رود این بازی در نیمه اول سال ۲۰۲۱ عرضه شود. از طرفی، اعلام شده که در اینجا شاهد گیم‌پلی اول شخص تکامل یافته و کامل‌تری نسبت‌به بازی Resident Evil 7 هستیم. بااین‌که در شماره جدید فامیتسو اطلاعات بیشتری از جهان Resident Evil 8: Village منتشر نشده است، اما مشخص شده که در شماره بعدی، اطلاعات تکمیلی را حول این بازی اول شخص و ترسناک خواهیم خواهند.

باتوجه‌به درس‌هایی که کپکام از ساخت نسخه هفتم و بازسازی نسخه دوم و سوم گرفته است، احتمال می‌رود در رزیدنت ایول 8 شاهد گیم‌پلی هیجان‌انگیز و ترسناکی باشیم. ازطرفی امیدواریم از نظر داستان‌سرایی هم بازی بتواند یک داستان با کیفیت را ارائه دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده