نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

تاریخ انتشار فیلم I’m Thinking of Ending Things به کارگردانی چارلی کافمن مشخص شد

شبکه نتفلیکس سرانجام تاریخ انتشار فیلم I’m Thinking of Ending Things را مشخص کرد و اثر جدید چارلی کافمن قرار است در شهریور ماه منتشر شود.

فیلم I’m Thinking of Ending Things (من به پایان دادن به اوضاع فکر می‌کنم) جدیدترین فیلمی است که چارلی کافمن وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فیلم جدید کافمن که قرار است از شبکه نتفلیکس (Netflix) منتشر شود، مشخص و اعلام شده است. شبکه نتفلیکس سرانجام و پس از یک انتظار نسبتا طولانی اعلام کرد که فیلم I’m Thinking of Ending Things قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۴ شهریور ۱۳۹۹) منتشر شود.

فیلم I’m Thinking of Ending Things براساس رمانی به همین نام اثر ایان رید تولید شده است. جیک و نامزدش سیندی یک سفر به یک مزرعه دور افتاده را برای دیدن والدین جیک آغاز می‌کنند. پس از اینکه جیک از مسیر این سفر منحرف می‌شود و در ادامه شخصیت سیندی را در یک جای متروکه ترک می‌کند، شاهد تنش‌های روانشناختی و ترس و وحشت هستیم. همچنین این نکته قابل ذکر است که این فیلم قرار نیست یک اقتباس مستقیم و کامل از رمان باشد و کافمن تغییراتی در محتوای آن نیز داده است.

باتوجه‌به کارنامه کافمن درمی‌یابیم که موضوع این فیلم به فیلم‌های او مثل فیلم Adaptation که فیلمنامه آن را نوشته و انیمیشن Anomalisa (انومالیسا) که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته، شباهت دارد و همین موضوع باعث جذابت‌تر شدن این پروژه شده است. جسی باکلی در نقش سیندی،‌ جسی پلمونس در نقش جیک، تونی کولت در نقش سوزی و دیوید تیولیس در نقش دن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم I’m Thinking of Ending Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده