نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

حضور بری لارسون در فیلم جدید نتفلیکس به کارگردانی چارلی کافمن

بری لارسون قرار است در فیلم جدید چارلی کافمن که از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد، به ایفای نقش بپردازد.

روز گذشته بود که مارول استودیو دومین تریلر فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) را منتشر کرد که بری لارسون در آن نقش کارول دانورز را بر عهده دارد و علاوه بر حضور در این فیلم، او قرار است در فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) نیز حضور داشته باشد. در حال حاضر او روزهای پر کار و شلوغی را در دنیای سینمایی مارول تجربه می‌کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لارسون قرار است در فیلم جدیدی به ایفای نقش بپردازد. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، او در آستانه توافق نهایی و امضای قرارداد همکاری با شبکه نت فلیکس برای حضور در فیلم I’m Thinking of Ending Things (من به پایان دادن به اوضاع فکر می‌کنم) است که چارلی کافمن وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

چارلی کافمن

فیلم I’m Thinking of Ending Things براساس رمانی به همین نام اثر ایان رید که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، توسط شبکه Netflix در دست ساخت است. لارسون در این فیلم قرار است نقش نامزد شخصیت جیک را بازی کند. او به‌همراه جیک یک سفر به یک مزرعه دور افتاده را برای دیدن والدین جیک آغاز می‌کند. پس از اینکه جیک از مسیر این سفر منحرف می‌شود و در ادامه شخصیت لارسون را در یک جای متروکه ترک می‌کند، شاهد تنش‌های روانشناختی و ترس و وحشت هستیم. با توجه به کارنامه کافمن و اینکه موضوع این فیلم به فیلم‌های او مثل فیلم Adaptation (اقتباس) که فیلمنامه آن را نوشته و انیمیشن Anomalisa (انومالیسا) که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته شباهت دارد، به نظر می‌رسد که این پروژه، یک پروژه بسیار مناسب و جذاب برای او است. 

با این حال، هنوز بازیگر نقش جیک در فیلم I’m Thinking of Ending Things مشخص نشده است. لارسون در سال ۲۰۱۶ برای بازی در فیلم Room (اتاق) برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن شد فیلم Just Mercy (جاست مرسی) با بازیگرهایی چون جیمی فاکس، مایکل بی جردن و تیم بلیک نلسون هم بازی بوده است که دستین دنیل کرتون کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. پیش از این لارسون و کرتون در فیلم‌هایی چون فیلم Short Term 12 (بخش کوتاه‌مدت شماره ۱۲) و فیلم The Glass Castle (قصر شیشه‌ای) با یکدیگر همکاری کرده بودند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده