// شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

سازنده The Medium برنامه‌ای برای پورت این بازی روی کنسول های نسل هشتم ندارد

یاچک جیمبا در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که به‌خاطر استفاده بسیار زیاد بازی The Medium از پردازنده و پردازنده گرافیکی، فعلا برنامه‌ای برای پورت آن روی کنسول‌های نسل فعلی وجود ندارد.

در جریان برنامه اینساید ایکس‌باکس بود که بازی The Medium، ساخته جدید استودیو بلوبر تیم (Bloober Team) معرفی شد. یکی از مواردی که The Medium را به یک بازی مورد انتظار تبدیل کرده، ساختار آن است. بازیکنان به‌واسطه‌ی داستان می‌توانند بین دو جهان متفاوت مدام در رفت‌و‌آمد باشند و همین مورد، سبب شده تا قدرت پردازشی The Medium بسیار بالا برود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، یاچک جیمبا، تهیه کننده بازی The Medium، با سایت ایکس‌باکس مصاحبه‌ای را انجام داده و در جریان آن اعلام کرده که کنسول‌های نسل فعلی قادر به اجرای بازی The Medium نیستند و برنامه‌ای برای پورت The Medium برای آن‌ها وجود ندارد. او اعلام کرده که به‌لطف قدرت پردازشی سخت‌افزار نسل بعد، آن‌ها توانسته‌اند ایده خود را پیاده‌سازی کنند و پورت آن برای نسل هشتم، به منزله‌ی تغییر ویژگی‌های اصلی بازی است. 

وی در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده که سخت‌افزار ایکس ‌باکس سری ایکس به آن‌ها اجازه داده تا یک بازی واقع‌گرایانه را خلق کنند، اما تمرکز اصلی آن‌ها روی گیم‌‌پلی است. گیم‌پلی The Medium بازیکن را در دو جهان واقعی و ماورایی قرار می‌دهد. ازاین‌رو به‌واسطه‌ی قدرت بسیار بالای سخت‌افزار ایکس‌باکس سری ایکس، بلوبر تیم توانسته از قدرت واحد پردازشی مرکزی (CPU) و پردازنده گرافیکی (GPU) آن به‌صورت همزمان استفاده کند تا بازیکنان بدون هیچ وقفه‌ای مدام در جهان واقعی و ماورایی بازی در رفت‌و‌آمد باشند. 

همین مورد سبب شده تا بلوبر تیم اتمسفر و فضایی را خلق کند که کاربر را به‌صورت همه‌جانبه در بازی غرق کند. در انتها یاچک زیبا اعلام کرده که برنامه‌ای برای پورت بازی روی نسل هشتم ندارند و ایکس‌باکس سری ایکس، دقیقا همان تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که آن‌ها در نظر داشته‌اند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی The Medium برای ایکس‌باکس سری ایکس و کامپیوتر عرضه می‌شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده