نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۴

بازی The Medium با انتشار تریلری معرفی شد

در حاشیه برنامه اینساید ایکس باکس، بلوبر تیم با انتشار تریلری از بازی ترسناک و روانشاختی خود با نام The Medium رونمایی کرد.

برنامه اینساید ایکس باکس راس ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران برگزار شد و تاکنون شاهد نمایش تریلر گیم پلی بازی‌های متعددی بودیم. جال طبق جدیدترین اخبار بازی، از بازی جدید استودیو بلوبر تیم با انتشار تریلری رونمایی شد. این استودیو لهستانی با انتشار تریلری از بازی ترسناک و روانشناختی جدید خود با نام The Medium رونمایی کرد که در طول تریلر شاهد تصاویری از دنیای بازی و فضای مرموز و ترسناک آن بودیم و با شخصیت اصلی نیز ملاقات کردیم. بازی The Medium قرار است در تعطیلات سال ۲۰۲۰ برای ایکس باکس سری ایکس و پی سی منتشر شود و از همان زمان عرضه برای کاربران ایکس باکس گیم پس نیز در دسترس خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی The Medium را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در بازی The Medium شما کنترل شخصیت ماریان را بر عهده دارد که در دو جهان زندگی می‌کند؛ جهان واقعی و دنیای ارواح. با نگاه یک کودک به قتل رسیده شما به یک هتل سفر متروکه سفر می‌کنید که سال‌ها پیش یک فاجعه غیر قابل تصور در آن رخ داده بود. در این مکان شما باید به دنبال یافتن پاسخ‌ها و جواب‌هایی باشید که شنیدن و دیدن آن سخت و دشوار است. همچنین طبق گفته بلوبر تیم اتفاقات بازی در شهر کراکف در لهستان جریان دارد و سوییچ کردن بین دو دنیا بدون هیچ لودینگی انجام خواهد شد. موسیقی متن توسط آرکدیاز ریکوفسکی، آهنگساز بازی‌های بلوبر تیم و آکیرا یامائوکا، آهنگساز سری بازی Silent Hill ساخته می‌شود که در طول تریلر شاهد پخش بخش‌هایی از آن بودیم. 

بازی The Medium


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده