نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰

تاریخ انتشار بازی Peaky Blinders: Mastermind با انتشار تریلری مشخص شد

طرفداران سریال پیکی بلایندرز از تاریخ سی مرداد می‌توانند با بازی Peaky Blinders: Mastermind زندگی در مقام اعضای خانواده شلبی را تجربه کنند. 

یکی از سریال‌هایی که در سال‌های اخیر توانست موفق عمل کند و با داستان گیرا و شخصیت‌پردازی جذاب خود طرفداران زیادی را پای تلویزیون میخکوب کند، سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) محصول شبکه بی بی سی است. سریال اکشن گانگستری که وقایع آن به سال‌های پس از جنگ جهانی اول حول خانواده شلبی با سردسته شخصی به‌نام تامی شلبی جریان دارد. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید چندی پیش استودیوی Futurlab به‌صورت رسمی اعلام کرد که در حال کار روی ساخت یک بازی ویدیویی براساس سریال پیکی بلایندرز است. اثری که قرار است اتفاقات پیش‌از فصل اول سریال و به قدرت رسیدن تامی را روایت کند. 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تیم سازنده بالاخره پس از انتظارات فراوان با انتشار تریلری تاریخ رسمی و دقیق عرضه بازی Peaky Blinders: Mastermind را اعلام کرد. براین اساس علاقه‌مندان می‌توانند ماه آینده از تاریخ سی مرداد (بیست آگوست) خود را درقالب شخصیت‌های محبوب سریال ببینند. در ادامه شما را به تماشای تریلر تازه منتشر شده از بازی دعوت می‌کنم تا بیشتر با حال‌وهوا و اتمسفر بازی Mastermind آشنا شوید. 

بازی Peaky Blinders: Mastermind قرار است برای پلتفرم‌های پی سی، پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و نینتندو سوییچ روانه بازار شود.. به‌نظر شما این بازی می‌تواند به‌خوبی طرفداران سریال را تا پیش از شروع فصل جدید آن سرگرم کند یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده