نویسنده: مرتضی بحرینی
// جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل The Walking Zombie 2؛ امید بازماندگان

در بازی جدید The Walking Zombie 2 شما به‌عنوان یکی از بازماندگان جهان زامبی باید مأموریت‌هایی برای بقاء خود و دیگران انجام دهید!

بازی‌های اکشن دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام به داستانی منحصر‌به‌فرد می‌پردازند. انجام مأموریت‌های چالش برانگیز یکی از جذابیت‌های این سبک بازی به حساب می‌آید. درحال حاضر، تکنولوژی‌ پیشرفت چشم‌گیری داشته است و توسعه‌دهندگان به موتورهای بازی‌سازی قدرتمندی دسترسی دارند. همین عوامل باعث شده است تا در هر سبک بازی، شاهد آثاری باشیم که از گرافیکی بالا یا کنسولی بهره‌مند هستند. یکی از دلایلی که کاربران به سمت یک بازی جذب می‌شوند محیطی گرافیکی با جزئیات مناسب است. درکنار این موضوع باید گیم‌پلی را نیز در نظر گرفت که باعث جذابیت بیشتر یک اثر می‌شود.

در بازی اندروید و آیفون The Walking Zombie 2 علاوه‌بر محیطی گرافیکی که طراحی خاصی دارد، شاهد گیم‌پلی و داستانی جذاب نیز هستیم. در این بازی که از سبک اکشن پیروی می‌کند، کاربران در نقش بازمانده‌ای به ایفای نقش می‌پردازند که به‌تازگی از مهلکه زامبی‌ها جان سالم به در برده است. در کمپ بازماندگان افراد مختلفی وجود دارند که به هرکدام وظیفه‌ای خاص واگذار شده است. در اول بازی تمام شخصیت‌ها معرفی شده و کار هرکدام بیان می‌شود. مسئولیتی که برای شخصیت شما در نظر گرفته شده، حفاظت از جهان بازماندگان است.

نمایی از مبارزی با صلاح و شهری سرسبز که خالی از سکنه است The Walking Zombie 2

گیم‌پلی و داستان با پرسش و پاسخ بین کاراکترهای کمپ پیش می‌رود. هر کدام از شخصیت‌های کمپ بازماندگان ماموریتی منحصر‌به‌فرد برای شما در نظر گرفته است. با قرار گیری در نزدیکی هر کدام از افراد کمپ آیکنی به‌معنی صحبت کردن با او نمایش داده می‌شود. با ضربه روی آیکن نمایش داده شده می‌توانید با او گفت‌وگو کنید. اگر کمی زبان انگلیسی بدانید، پاسخ‌های مناسبی به پرسش‌های طرف مقابل خواهید داد. پاسخ‌های صحیح به سوالات می‌تواند به امتیاز و المان‌های شما اضافه یا از آن‌ها کسر کند. حتی در اول بازی برای انتخاب سلاح باید جوابی مناسب به سوالات فرانک بدهید.

پاسخ به سوالات افراد کمپ در بازی The Walking Zombie 2

سوال در مورد انتخاب سلاح بین کلاشینکف و ام یک The Walking Zombie 2

در اولین اجرا باید با اینترنت روشن وارد بازی شوید تا دیتای مورد نیاز دریافت شود. پس از این فرقی نمی‌کند به چه شکل بازی کنید، آنلاین یا آفلاین

نقشه‌ای تقریباً بزرگ در دسترس قرار دارد که هر کدام از مأموریت‌ها در نقطه‌ای از این نقشه اتفاق می‌افتد. اما جالب است بدانید که برای جابه‌جایی میان نقطه مدنظر و کمپ باید میزان سوختی مشخص بسوزانید. در بالای صفحه میزان سوختی که دارید نمایش داده شده است که در زمان فول بودن پنجاه گالن است. هر مسیر میزان متفاوتی سوخت نیاز دارد. در بخش فروشگاهی بازی گالن اول به میزان بیست و پنج واحد است به‌صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد. اما برای ادامه اگر سوخت کافی نداشتید باید برای خرید آن هزینه بپردازید که پایین‌ترین حالت ۱۰ گالن معادل ۱۰ سکه است.

نقشه ای با مسیرهای مشخص برای راهنمای کاربران بازی The Walking Zombie 2

نمایش یک انسان با جعبه هایی کنار اعضای بدن او بازی The Walking Zombie 2

نقشه مسیرهای سرسبز و یک دست راهنما بازی The Walking Zombie 2

با تکمیل هر مأموریت المان و ابزارهای جدیدی به‌دست می آورید که می‌توانید از آن‌ها در ادامه بازی استفاده کنید. گرافیک بازی به‌صورت خاصی طراحی شده است. توسعه‌دهندگان استودیوی بازی‌سازی Alda Games برای نمایش محیط و همچنین شخصیت‌ها نوع خاصی از طراحی گرافیکی را به نمایش گذاشته‌اند که به‌نظر مخصوص خود آن‌ها است. صداگذاری که به دو بخش موسیقی متن و جلوه‌های صوتی تقسیم می‌شود، به‌صورت کلی مناسب ساخته شده است. در مجموع باید گفت با گیم‌پلی اکشن بازی The Walking Zombie 2 می‌توان ساعت‌ها سرگرم بود و اوقات فراغت جذابی پشت سر گذاشت.


دانلود بازی The Walking Zombie 2: Zombie shooter

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط به معرفی بازی های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده