نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

اولین تصویر از بیبی پوگو در فصل دوم سریال The Umbrella Academy منتشر شد

نتفلیکس به‌تازگی تصویر جدیدی از فصل دوم سریال The Umbrella Academy را منتشر کرده که در آن برای اولین‌بار شاهد یک نمای رسمی از نسخه کودک پوگو هستیم.

ادامه این خبر ممکن است بخش‌هایی از پایان فصل اول سریال The Umbrella Academy را برای شما فاش کند

جمعه این هفته فصل دوم سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) از شبکه نت فلیکس منتشر خواهد شد و به‌تازگی نقدهای فصل دوم این سریال نیز منتشر شده که اکثر منتقدان به تحسین آن پرداخته‌اند و اعتقاد دارند که فصل دوم از تمامی جهات نسبت به فصل اول پیشرفت کرده است. ماه گذشته نیز نتفلیکس اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال The Umbrella Academy را منتشر کرد که در بخش کوتاهی از تریلر ظاهرا شاهد حضور نسخه کودکی پوگو بودیم؛ یک شامپانزه بسیار باهوش که توانایی حرف زدن را دارد و درواقع دستیار و دست راست رجینالد هارگریوز بود.

در پایان فصل اول، پوگو توسط وانیا که از کنترل خارج شده بود، کشته شد و باتوجه‌به اینکه اتفاقات فصل دوم سریال The Umbrella Academy در دهه ۶۰ میلادی جریان دارد، حضور این شخصیت غیر منتظره نیست. او در کودکی یک شامپانزه بود که برای یک ماموریتی فضایی در حال آموزش دیدن بوده است. حالا نتفلیکس اولین تصویر رسمی از بیبی پوگو در فصل دوم سریال The Umbrella Academy را منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

بیبی پوگو در فصل دوم سریال The Umbrella Academy

تام هاپر در نقش لوتر، دیوید کاستاندا در نقش دیگو، امی ریور لمپ‌من در نقش آلیسون، الن پیج در نقش وانیا، رابرت شیهان در نقش کلاوز، ایدن گالاگر در نقش شماره پنج و جاستین مین در نقش بن، که اعضای خانواده هارگریوز هستند، برای نقش آفرینی دوباره در فصل دوم سریال The Umbrella Academy بازگشته‌اند. همچنین ریتو آریا، یوسف گیت‌وود، مارین آیلند، تام سینکلیر، کریس هلدن رید و جیسون برایدن، دیگر بازیگران فصل دوم این سریال خواهند بود.

فصل دوم سریال The Umbrella Academy که در ۱۰ قسمت تولید شده، قرار است در روز جمعه، ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد) از شبکه نتفلیکس منتشر شود. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال آکادمی آمبرلا بر عهده استیو بلکمن بوده است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده