// چهار شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

کاراکترهای فصل پنجم Street Fighter V به‌زودی معرفی می‌شوند

حساب کاربری توییتر استریت فایتر اعلام کرده است که ۱۵ مرداد ماه و ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران، کاراکترهای جدید فصل پنجم معرفی می‌شوند. 

در گذشته کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر Street Fighter V، اعلام کرده بود که در تابستان، اطلاعات جدیدی از کاراکترهای فصل پنجم بازی Street Fighter 5 منتشر می‌شود. کاربران انتظار داشتند که در رویداد Evo 2020، کاراکترهای جدید بازی را مشاهده کنند، اما با اتفاقات رخ داده برای رئیس EVO و لغو این دوره از مسابقات، شرایط متفاوتی به‌وجود آمد. ازاین‌رو کپکام در جریان یک لایو استریم، کاراکترهای فصل پنجم را معرفی می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر استریت فایتر اعلام کرده که در تاریخ ۱۵ مرداد ماه (پنج اوت) لایو استریم جدید با محوریت معرفی کاراکترهای فصل پنجم پخش می‌شود. سیزن پس فصل پنجم شامل پنج کاراکتر، سه محیط مبارزه‌ای و احتمالا اسکین‌های جدید برای شخصیت‌های بازی است. بااینکه کپکام هنوز شخصیت‌ها را معرفی نکرده است، اما کاربران احتمال می‌دهند در فصل پنجم شاهد حضور رُز، ماکوتو، فی لانگ، اورو و ماکی باشیم. 

بااین‌حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که کپکام چه مبارزان قدیمی یا جدیدی را برای استریت فایتر V درنظر گرفته است. از طرفی آن‌ها با عرضه نسخه‌های آرکید و چمپیونز ادیشن قدم خوبی برای ارائه محتویات مناسب برداشتند. بااین‌حال نت کد هنوز یکی از مشکلات بزرگ بازی به حساب می‌آید و انتظار می‌رود وضعیت آن در آپدیت فصل پنجم تاحدی بهتر شود.

در انتها اشاره کنم که استریم کپکام با محوریت Street Fighter V روز ۱۵ مرداد، ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران برگزار می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده