// پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

سیزن پس جدید Street Fighter V: Champion Edition پنج شخصیت تازه به بازی می‌آورد

شرکت کپکام از سیزن پس جدید برای بازی Street Fighter V: Champion Edition رونمایی کرده است که پنج شخصیت و سه استیج مبارزه جدید را به بازی اضافه می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت کپکام در تازه‌ترین اقدام خود برای بازی Street Fighter V: Champion Edition، پنجمین سیزن پس این بازی مبارزه ای را معرفی کرده است. براساس اطلاعاتی که در وب‌سایت کپکام منتشر شده است، پشتیبانی از این بازی فایتینگ هنوز ادامه دارد و در این سیزن پس جدید شاهد ورود پنج شخصیت و همچنین سه استیج یا محل مبارزه جدید هستیم.

هنوز هیچ‌گونه اطلاعات بیشتری از این سیزن پس توسط شرکت Capcom اعلام نشده است و تنها گفته شده است که در تابستان جزییات بیشتری از آن ارائه داده خواهد شد. همچنین قرار است به‌زودی یک مسابقه کازپلی و طراحی لباس هم با موضوع شخصیت‌های بازی Street Fighter V: Champion Edition برگزار شود. بازی Street Fighter V: Champion Edition در ابتدای سال جاری میلادی بود که منتشر شد و تمامی بسته‌های الحاقی که برای بازی Street Fighter 5 منتشر شده است در آن وجود دارد.

تا پیش از این خبر این‌طور تلقی می‌شد که بازی Street Fighter V: Champion Edition قرار است نسخه نهایی و پایانی این بازی فایتینگ باشد؛ اما حالا با انتشار این خبر مشخص شد که کپکام فعلا با این بازی کار دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده