// جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

Call of Duty 2020 با اسم رمز The Red Door در فروشگاه مایکروسافت رویت شد

به‌تازگی در فروشگاه مایکروسافت صفحه‌ای با اسم The Red Door رویت شده که به‌نظر می‌رسد اسم رمز بازی Call of Duty 2020 است. 

تقریبا ماه گذشته بود که در دیتابیس شبکه پلی‌استیشن، صفحه‌ای با نام The Red Door مشاهده شد که مختص به یک بازی معرفی نشده از سوی اکتیویژن (Activision) بود. باتوجه‌به اطلاعات، احتمال می‌رفت The Red Door اسم رمز Call of Duty 2020 باشد که شایعه شده ریبوت Call of Duty: Black Ops است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، صفحه The Red Door در فروشگاه مایکروسافت هم رویت شده است. زمانی‌که به این صفحه نگاه می‌اندازیم، اکتیویژن را به‌عنوان ناشر مشاهده می‌کنیم و مقدار فضای مورد نیاز بازی هم ۸۱.۶۵ گیگابایت است. نکته جالب این است که درجه سنی The Red Door دقیقا با درجه سنی بازی‌های مجموعه کالاف دیوتی یکی است و سبک بازی هم تیراندازی اعلام شده است.

در توضیحات بازی آمده که «بیش از یک حقیقت وجود دارد و اگر به‌دنبال حقیقت بروید، آماده باشید که هر چیزی را زیر سؤال ببرید و قبول کنید که هیچ موردی شبیه به هم نیست. The Red Door منتظر شما است، آیا جرئت ورود به آن را دارید؟» از این توضیحات می‌توان برداشت کرد که بیش‌ازپیش به معرفی نسخه سال جاری Call of Duty نزدیک شده‌ایم و احتمال می‌رود در آینده نه چندان دور، شاهد معرفی بازی Call of Duty 2020 خواهیم بود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ باتوجه‌به شایعات اخیر و مدارکی که در بازی Call of Duty: Warzone از شخصیت فرنک وودز به‌دست آمده، احتمال می‌رود با شروع فصل پنجم این بازی، شاهد معرفی نسخه جدید کالاف دیوتی هم باشیم. باید منتظر بمانیم و ببینیم که اکتیویژن به چه شکل بازی را معرفی می‌کند. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده