// جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

بازی Halo Infinite دارای سیستم چرخه شب و روز است

کریس لی در مصاحبه اخیر خود با IGN اعلام کرده که بازی Halo Infinite از سیستم چرخه شب و روز پشتیبانی می‌کند. 

بازی Halo Infinite در تعطیلات سال جاری میلادی برای ایکس ‌باکس سری ایکس، کامپیوتر و ایکس ‌باکس وان عرضه می‌شود. شب گذشته بود که دمو گیم‌پلی هیلو اینفینیت به نمایش درآمد و شاهدیک نقشه جهان باز برای جدیدترین ساخته ۳۴۳ اینداستریز بودیم. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، کریس لی، رئیس استودیو ۳۴۳ اینداستریز، به‌تازگی مصاحبه‌ای را با IGN انجام داده و اعلام کرده نقشه نمایش داده شده در گیم‌پلی Halo Infinite، وسعت زیادی دارد و به شما اجازه می‌دهد به گشت‌وگذار در تمامی نقاط آن بپردازید، اما بازی همچنان قرار است داستانی عمیق از شخصیت مستر چیف را روایت می‌کند.

کریس لی گفت «من فکر می‌کنم با این کار به وعده‌ای که قبلا داده بودیم، عمل کرده‌ایم. در نسخه‌های پیشین بازیکنان می‌توانستند آزادانه در محیط بازی بگردند، اما همچنان محیط‌ها و مراحل ساختار خطی داشتند. این در حالی است که هیلو اینفینیت، به شما اجازه می‌دهد به‌صورت کاملا آزادانه تمامی نقاط محیط را بگردید. بااین‌حال داستانی را ارائه خواهیم داد که یک نقطه شروع، میانی و پایانی برای بازیکنان دارد.»

کریس لی در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرده که پس از تجربه چند ساعت از بخش کمپین بازی، اجازه رفتن به نقاط مختلف نقشه بازی به شما داده می‌شود. ازاین‌رو می‌توانید تمامی نقاط را بگردید و این دقیقا چیزی است که تیم سازنده از ارائه یک نقشه جهان باز و وسیع در نظر دارد. همچنین وی در ارتباط با داستانی بازی اعلام کرده «قطعا این حس آزادی است که قبلا آن را تجربه نکرده‌اید. بااین‌حال می‌‌توانید روش و راه بازی کردن خود را انتخاب کنید و بازی دارای داستانی مشخص است. ازاین‌رو زمانی‌که در حال انجام این کارها هستید، ما داستان را در مقابل یک داستان غیر خطی یا موردی شبیه به آن، پیش خواهیم برد.»

در انتها کریس لی به ساختار شب و روز بازی اشاره کرده است. هیلو اینفینیت از ویژگی چرخه شب و روز خودکار پشتیبانی می‌کند و سیستم ارتقا جدیدی هم درنظر گرفته شده است که بازیکنان را با ابزارها و مهارت‌های جدیدی در راستای گشت‌وگذار در جهان بازی آشنا می‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ به‌زودی اطلاعاتی از بخش چندنفره بازی Halo Infinite هم در دسترس قرار می‌گیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده