نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

تریلر گیم ‌پلی جدید بازی The Medium دو دنیای موازی آن را نشان می‌دهد

پس از نمایش تریلری از بازی ترسناک The Medium در رویداد مایکروسافت، ساعاتی پیش استودیوی بلوبر تیم گیم‌پلی جدیدی از بازی با تمرکز روی دو دنیای موازی آن را منتشر کرد.

برای اولین‌بار در جریان برنامه اینساید ایکس باکس بود که استودیوی لهستانی بلوبر تیم (Bloober Team) که سابقه‌ای در ساخت آثار ترسناک دارد، از جدیدترین بازی خود رونمایی کرد. بازی The Medium یک بازی ترسناک روانشناختی است که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده قرار است در تعطیلات پیش‌رو برای پلتفرم‌های مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری ایکس، پی سی و مشترکین سرویس Xbox Game Pass روانه بازار شود.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که چندی پیش Wojciech Piejko، طراح ارشد استودیوی بلوبر تیم، اذعان کرد زاویه دید دوربین بازی The Medium تفاوت زیادی با آثار گذشته این استودیو ازجمله Blair Witch ،Observer و مجموعه Layers of Fear خواهد داشت.

در حالیکه به‌تازگی در جریان رویداد معرفی بازی‌های ایکس باکس سری ایکس تریلر جدیدی از بازی مدیوم به‌نمایش گذاشته شد، حال اما در جدیدترین اخبار بازی ساعاتی پیش تیم سازنده گیم‌پلی چهار دقیقه‌ای از دو دنیای واقعی و ارواح بازی و تاثیر هرکدام روی دیگری منتشر کرد. با نگاهی به این ویدیوی نسبتا کوتاه، متوجه می‌شوید که شما برای حل معماهای بازی باید در یک زمان در دو دنیای موازی بازی قدم بگذارید. در ادامه شما را به تماشای این تریلر تازه منتشر شده دعوت می‌کنم تا بیشتر با یکی از موردانتظار ترین بازی‌های کنسول نسل نهمی مایکروسافت آشنا شوید.

 

دانلود ویدیو از آپارات

باتوجه به اینکه چندی پیش سازندگان بازی The Medium اعلام کرده بودند که به‌دلیل مکانیزم‌های بازی امکان عرضه آن روی کنسول‌های نسل هشتم وجود ندارد،  نمایش این تریلر چشم‌نواز تاحدی این ادعا را اثبات کرد.

با مروری به اطلاعات و نمایش‌های بازی، به‌نظر شما مدیوم می‌تواند به‌خوبی از قدرت ایکس باکس سری ایکس استفاده کرده و موفقیت زیادی را برای تیم سازنده به ارمغان آورد؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده