// جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

راهنمای چالش های فصل سوم از چپتر دوم Fortnite | هفته ششم

فصل سوم بازی فورتنایت چپتر 2 پس از هفته‌ها انتظار بالاخره در دسترس قرار گرفت و در این راهنما، چالش‌های هفته ششم را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

در فصل سوم از بازی فورتنایت چپتر 2 شاهد تغییرات زیادی در داخل بازی هستیم. بالا آمدن سطح آب، یکی از اصلی‌ترین تغییرهای فصل Splash Down است که اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، اعلام کرده به مرور زمان شاهد پایین آمدن سطح آب خواهیم بود. با شروع فصل جدید، راهنمای چالش‌های هفتگی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. در هفته ششم از فصل سوم شاهد هفت چالش هستیم و اسم خاصی هم برای چالش‌های هفتگی در نظر گرفته نشده است. ازاین‌رو با عرضه فصل سوم، چالش‌های هفته ششم هم در اختیار کاربران قرار داده شده است که در ادامه راهنمای دریافت آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. 

بازیکن در حال شلیک به Marauderها در فورتنایت

چالش‌های هفته ششم

اسم چالشتوضیحات
Deal damage at Rickety Rig در محیط Rickety Rig به سایر بازیکنان آسیب برسانید (میزان آسیب‌رسانی ۵۰۰)
Eliminations at Pleasant Park سه‌نفر را در Pleasant Park بکشید
Land at the Authority and finish top 25در the Authority فرود بیایید و جزو ۲۵ بازیکن برتر بازی قرار بگیرید
Catch a weapon at Stack Shackدر Stack Shack یک اسلحه بگیرید
Search Chests۱۰ صندوق مختلف را باز کنید
Search Chests۱۰۰ صندوق مختلف را باز کنید
Search Ammo Boxes at Salty Springsهفت جعبه مهمات را در Salty Springs باز کنید

چالش‌های این هفته سادگی بالایی دارند و می‌توانید بدون هیچ زحمتی آن‌ها را کسب کنید. در اولین چالش باید وارد محیط Rickety Rig شده و به سایر بازیکنان بازی آسیب برسانید. زمانی‌که میزان آسیب رسانی وارد شده به رقم ۵۰۰ رسید، چالش کامل می‌شود. در ادامه باید به Pleasant Park بروید و سه نفر را بکشید. این در حالی است که همانند هفته‌های گذشته، باید با شروع بازی در منطقه the Authority فرود بیایید و برای قرار گرفتن در فهرست ۲۵ بازیکن برتر بازی، تلاش کنید. در چالش گرفتم اسلحه در Stack Shack، به سمت چپ Holly Hedges نگاه کنید. در محیط آبی این بخش، یک جزیره کوچک را می‌بینید که یک کلبه در آن قرار دارد (به‌طور دقیق‌تر این جزیره بین Holly Hedges و Sweaty Sands قرار گرفته است). تنها کافی است به آن‌جا بروید و با چوب ماهیگیری، یک اسلحه را به‌دست بیاورید.

نکته‌ جالب چالش‌های هفته ششم، صندوق‌هایی است که باید جمع‌آوری کنید. در ابتدا چالشی قرار داده شده که پس از باز کردن ۱۰ صندوق، کامل می‌شود. این در حالی است که در ادامه بازیکنان باید ۹۰ صندوق دیگر را هم باز کنند تا چالش ۱۰۰ باز کردن ۱۰۰ صندوق هم کامل شود. در جریان آخرین چالش هم تنها کافی است ۱۰ جعبه مهمات را باز کنید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده