نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

تام کروز مایل است فیلمبرداری بخشی از Mission: Impossible 7 هم در نروژ باشد

تام کروز امیدوار است بخشی از فیلم‌برداری فیلم Mission: Impossible 7 هم مانند شماره قبلی این مجموعه در کشور نروژ انجام شود.

به‌گزارش وبسایت ددلاین، تام کروز، ستاره فیلم‌های مأموریت غیر ممکن (Mission: Impossible)، قصد دارد در سال جاری میلادی برای فیلم‌برداری صحنه‌هایی از فیلم Mission: Impossible 7 مجددا به کشور نروژ سفر کند. احتمالا می‌دانید که در قسمت قبلی این مجموعه یعنی Mission: Impossible – Fallout هم یکی از سکانس‌های مهیج فیلم که در آن، تام کروز را در حال بالا رفتن از یک صخره مرتفع دیده بودیم، در کوهستان‌های نروژ فیلم‌برداری شده بود.

تام کروز حتی چند روز پیش با ابید راجا، وزیر فرهنگ کشور نروژ هم گفت‌وگو کرد تا هماهنگی‌های لازم برای بازگشت گروه فیلم‌برداری به این کشور در پاییز امسال صورت بگیرد. راجا یک کلیپ از همین ملاقات را در فضای مجازی منتشر کرد که در آن، تام کروز نروژ را یک کشور زیبا نامیده است و برای بازگشت به آن لحظه‌شماری می‌کند. راجا همچنین اظهار امیدواری کرد که فیلم‌برداری Mission: Impossible 7 در نروژ انجام شود، اما به این موضوع هم اشاره کرد که در شرایط شیوع ویروس کرونا و وجود قوانین محدودیت رفت‌و‌آمد، تولید فیلم با چالش‌های زیاد و هزینه‌های بالایی همراه خواهد بود. او قرار است موضوعات مطرح شده در گفتگویش با تام کروز را به دولت نروژ انتقال دهد.

تام کروز در پشت صحنه ماموریت غیر ممکن

در فیلم Mission: Impossible 7 علاوه‌بر تام کروز و هایلی اتول، سایر بازیگران نام‌آشنای این مجموعه مانند ربکا فرگوسن (بازیگر فیلم Doctor Sleepسایمون پگ (بازیگر فیلم Ready Player Oneوینگ ریمز (بازیگر فیلم Pulp Fictionونسا کربی (بازیگر فیلم Hobbs & Shaw) و هنری چرنی (بازیگر فیلم Ready or Not) به ایفای نقش بپردازند. همچنین چند بازیگر جدید از جمله شی ویگهام (بازیگر فیلم Jokerپام کلمنتیئف (بازیگر فیلم‌های Guardians of the Galaxy 2 و Avengers: Infinity War) به همراه ایسای مورالس (بازیگر فیلم‌ La Bamba و سریال Titans) که به‌عنوان شخصیت منفی جایگزین نیکولاس هولت (بازیگر فیلم Mad Max: Fury Road) می‌شود، به این فیلم اضافه شده‌اند.

پس از موفقیت دو شماره گذشته مجموعه Mission: Impossible، کریستوفر مک‌کوری، نویسنده و کارگردان این مجموعه، قرارداد جدیدی را با شرکت پارامونت به امضا رساند که طی آن، برای دو فیلم آینده مجموعه هم کارگردانی و نویسندگی را به عهده خواهد داشت. او برای ادامه همکاری طولانی مدتش با تام کروز، حتی پیشنهاد سایر استودیوهای فیلمسازی برای ساخت فیلم‌های دیگر را رد کرد. شرکت اسکای‌دنس مدیا (Skydance Media) که از چهارمین فیلم مأموریت غیر ممکن به این مجموعه ملحق شده، وظیفه تهیه‌کنندگی دو فیلم آینده را بر عهده دارد.

مجموعه Mission: Impossible حدود ۲۵ سال قدمت دارد و تاکنون شاهد ۶ فیلم از این مجموعه بوده‌ایم. دو فیلم اول، اگرچه نمرات متوسطی از منتقدان دریافت کردند، اما از نظر فروش عملکرد بسیار خوبی داشتند. پس از این دو فیلم، روند رو به رشد مجموعه هرگز قطع نشد و در هر قسمت شاهد نمرات بهتر و فروش بیشتری برای فیلم‌های مأموریت غیر ممکن بودیم. درنهایت آخرین فیلم مجموعه که Fallout بود، توانست بالاترین میانگین امتیازت را هم برای این مجموعه و هم برای ژانر اکشن به‌دست آورد. میانگین نمرات این فیلم در وبسایت راتن تومیتوز برابر با ۹۷٪ است که برای یک فیلم اکشن عدد فوق‌العاده‌ای به شمار می‌رود. این فیلم همچنین در باکس آفیس هم عالی عمل کرد و با فروش بیش از ۷۹۰ میلیون دلاری در سراسر جهان، به پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه تبدیل شد.

فیلم Mission: Impossible 7 قرار است در تاریخ ۲۸ آبان‌ماه ۱۴۰۰ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۱) اکران شود. شماره هشتم این مجموعه نیز برای اکران در تاریخ ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۱ (۴ نوامبر ۲۰۲۲) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده