نویسنده: رضا اسکندری
// چهار شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

زمان شروع دوباره‌ی مراحل ساخت فیلم Mission: Impossible 7 مشخص شد

فیلم‌برداری فیلم Mission: Impossible 7 پس از پایان همه‌گیری جهانی ویروس کرونا، در پایان تابستان (ماه سپتامبر)، از سر گرفته خواهد شد.

فیلم Mission: Impossible 7 که فیلم‌برداری آن برعهده پارامونت پیکچرز است، به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا مراحل ساخت آن در اسفندماه متوقف شد و در سپتامبر (اواخر شهریور)، دوباره آغاز خواهد شد. پس از آن‌که کمیسیون فیلم‌سازی بریتانیا با انتشار دستور‌العمل‌های ایمنی در مورد ویروس کرونا اعلام کرد که خطرات این ویروس در ماه‌های آینده کم‌تر خوهد شد، تامی گورملی، دستیار اول کارگردان این اثر در مصاحبه‌ای با شبکه‌ی BBC بیان کرد که او متقاعد شده است که مراحل ساخت جدیدترین فیلم از سری فیلم‌های «مأموریت غیر ممکن» با هنرنمایی تام کروز، در سه ماه آینده می‌تواند از سر گرفته شود و در ماه می سال ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰) به اتمام برسد.

او در این مصاحبه با BBC Radio4 گفت:

امیدواریم فیلم‌برداری این فیلم را در ماه سپتامبر دوباره شروع کنیم. ما برای فیلم‌برداری روزها در ونیز بودیم و با گسترش ویروس کرونا ما دقیقا در مرکز آن قرار داشتیم و به‌ همین دلیل مجبور شدیم آن را متوقف کنیم. امیدواریم با شروع دوباره مراحل ساخت این فیلم، بتوانیم به تمام کشورهایی که قصد رفتن به آن‌ها و فیلم‌برداری در مناطقی از آن‌ها را داشتیم، سفر کنیم. بخش عمده‌ای از فیلم‌برداری این اثر در بریتانیا خواهد بود و قصد داریم این مراحل را در استودیو و با رعایت تمام موارد ایمنی انجام دهیم. بنابراین برای شروع سپتامبر و برای پایان کار، ماه می اهداف ما هستند؛ ما بر این باوریم که می‌توانیم از عهده‌ی این کار به‌خوبی بر بیاییم.

او در ادامه افزود که دستورالعمل‌‌های کمیسیون فیلم‌سازی بریتانیا عالی بوده‌اند و بسیار امیدوار است که فیلم‌برداری این فیلم به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری به‌زودی شروع شود؛ گورملی در ادامه‌ی مصاحبه گفت: 

برای انجام این کار با چالش‌های بزرگی روبه‌رو خواهیم بود؛ از مکان‌های متعدد و وسیع برای فیلم‌برداری تا نفرات زیاد گروه ساخت این فیلم ولی ما معتقدیم که انجام این کار شدنی است اگر تمام مراحل کار را با دقت بسیار بالا انجام دهیم.

ما باید به‌ کار خود برگردیم، به‌خاطر تمامی کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند، به‌خاطر ده‌ها هزار نفر دیگر ما باید به کار خود برگردیم. باید با رعایت کامل نکات ایمنی این کار را انجام دهیم و از همکاران خود محاظت کنیم اما به‌طور حتم انجام این کار شدنی است و ما سخت در تلاش هستیم تا این‌ کار را انجام دهیم.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده