// پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱

بازی جدید سازنده Pokemon Go با نام Catan: World Explorers معرفی شد

بازی جدید استودیو نیانتیک لبز با نام Catan: World Explorers معرفی شد که برگرفته از یک بازی رومیزی با نام Catan است. 

وقتی صحبت از شرکت نیانتیک لبز (Niantic Labs) می‌شود، کاربران موبایل یاد دو بازی Pokemon Go و Harry Potter: Wizards Unite می‌افتند. هر دو بازی ذکر شده در سبک واقعیت افزوده توسعه داده شده است و به‌تازگی بازی جدید نیانتیک لبز هم معرفی شده که مجددا در سبک واقعیت افزوده در حال توسعه است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو نیانتیک لبز اعلام کرده که در حال ساخت بازی Catan: World Explorers است و به‌زودی نسخه بتای آن در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. Catan: World Explorers برگرفته از یک بازی رومیزی معروف به نام Catan است و با هدف تبدیل یک بازی کلاسیک به یک تجربه چندنفره گسترده ساخته می‌شود. 

متاسفانه اطلاعات دقیقی از بازی Catan: World Explorers در دسترس نیست، تنها موردی که مشخص شده، این است که کاربران با قرار گرفتن در محیط‌های واقعی باید منابع مختلفی را جمع‌آوری کنند. قرار گرفتن در محیط‌های واقعی و جمع‌آوری داده‌های مختلف در دو ساخته قبلی نیانتیک لبز هم اعمال شده بود. موردی‌که اهمیت دارد، این است که تیم سازنده به چه شکل می‌خواهد جهان Catan را با سبک واقعیت افزوده ترکیب کند. 

یکی دیگر از ویژگی‌های بازی موبایل Catan: World Explorers، این است که می‌توانید با کاراکترهای داخل بازی معامله‌های مختلفی را انجام دهید. البته هنوز مشخص نشده که آیا کاربران هم می‌توانند با یکدیگر همکاری و معامله داشته باشند یا خیر. باتوجه‌‌به ساختار بازی رومیزی Catan که برپایه معامله و همکاری است، احتمال می‌رود این ویژگی برای بازیکن هم وجود داشته باشد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری حول بازی واقعیت افزوده Catan: World Explorers منتشر شود.

هنوز تاریخ انتشاری برای این بازی درنظر گرفته نشده است، اما اعلام شده که به‌زودی بتای آن برای اندروید و iOS آغاز خواهند شد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده