نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

بتمن و بتمن بیاند بالاخره یکدیگر را ملاقات می‌کنند

خلاصه داستانی که برای قسمت ۴۸ سری کتاب کمیک Batman Beyond منتشر شده نشان می‌دهد که بتمن و بتمن بیاند با هم رویارویی خواهند داشت؛ آن هم به‌لطف کارهای بوستر گلد. البته نه یک ملاقات دوستانه!

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شوالیه تاریکی و شوالیه فردا قرار است بالاخره در قسمت ۴۸ سری کتاب کمیک Batman Beyond یکدیگر را ملاقات کنند؛ آن هم به‌لطف کارهایی که بوستر گلد انجام داده است. متاسفانه این ملاقات، یک رویارویی مسالمت‌آمیز و دوستانه نخواهد بود. از آنجایی که یکی از جلدهای این قسمت منتشر شده، مشخص است که بتمن و بتمن بیاند قرار است در این قسمت با یکدیگر مبارزه کنند. همان‌طور که در خلاصه داستان منتشر شده از شرکت دی سی از این قسمت، مشخص شده، بروس وین قصد دارد که بتمن بیاند را به قتل برساند؛ به ظاهر مبارز شنل‌پوش اصلی، یک «مشکل خیلی خیلی بزرگ» دارد.

تنها امیدی که دراین‌میان وجود دارد، بوستر گلد است؛ کسی که بتمن بیاند را به یک سفر می‌برد و با هم در بعد زمان به گذسته سفر می‌کنند. بوستر گلد، بتمن بیاند را به «گاتهام قدیمی» می‌برد؛ به آن روزهایی که بروس هنوز شنل و نقاب مخصوص بتمن اصلی را بر تن می‌کرد. قسمت ۴۸ سری کتاب کمیک Batman Beyond در تاریخ ۲۷ اکتبر سال جاری (۶ آبان) عرضه خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید تصویر جلدی را که از این قسمت منتشر شده، مشاهده کنید. خلاصه داستان کامل و رسمی‌ای که از این رویداد منتشر شده، به شرح زیر است:

First Contact آغاز می‌شود! بروس وین یک مشکل خیلی خیلی بزرگ دارد. زیرا به محض دیدن بتمن بیاند، به‌شدت عصبانی می‌شود و به قصد کشت به سمت او حمله می‌کند! حال چه کسی می‌تواند او را نجات دهد به جز... بوستر گلد؟ هیچکس خبر نداشت که او قرار است بتمن بیاند را در بعد زمان به گذشته و روزهای قدیمی شهر گاتهام ببرد، جایی که بروس وین هنوز بتمن بود. این به آن معنی بود که بتمن و بتمن بیاند بالاخره می‌توانستند یکدیگر را ملاقات کنند.

بتمن و بتمن بیاند در حال مبارزه به همراه بوستر گلد


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده