نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

دی سی تصویر واضحی از لباس جدید بتمن را منتشر کرد

چندی پیش شرکت دی سی پیش‌نمایشی از لباس جدید بتمن را منتشر کرده بود. حالا در خبری جدید، تصویر واضحی از این لباس درخشان را از قسمت ۱۰۰ مجموعه Batman منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دی سی تصویر جدید و البته واضحی را از لباس مخصوص جدید بتمن منتشر کرد که طراحی‌های آن را با جزئیات بیشتری نشان می‌دهد. این تصویر به‌عنوان کار هنری‌ای که برای قسمت ۱۰۰ سری کتاب کمیک Batman در نظر گرفته شده، منتشر شده است. چندی پیش ما پیشنمایشی از لباس جدید بتمن را دریافت کرده بودیم که قرار است در رویداد آینده Joker War نمایش داده شود؛ اما حالا می‌توانیم به‌صورت واضح‌تر جزئیات آن را ببینیم. باتوجه‌به تمام اتفاقات بزرگی که در پیش‌درآمد رویداد جنگ جوکر به وجود آمده بود، این سؤال در ذهن ما و مخاطب به وجود می‌آید که بروس وین یا همان بتمن، چطور به این لباس دسترسی پیدا کرده است.

سؤال دیگری هم که وجود دارد این است که آیا فقط خودش این لباس را برتن می‌کند یا جایگزینی هم برای خودش در نظر گرفته است یا خیر. اگر اخبار قدیم را دنبال نکرده‌اید، باید اینطور گفت که جوکر حالا کنترل تمام ثروت و دارایی‌های بروس وین را به‌دست آورده است (شرکت‌ها، خانه‌ها، وسایل نقلیه) و همین سرنوشت کل بازی را تغییر می‌دهد؛ از طرف دیگر هم به نظر می‌رسید که جوکر کل زرادخانه و آرسنال بتمن را به‌دست آورده باشد. البته همان‌طور که می‌دانید، بتمن همیشه یک یا دو حقه در آستین خود دارد. به همین دلیل هم ممکن است که هنوز منابعی را در اختیار داشته باشد که توانسته این لباس جدید را ظاهر کند؛ برای روزهای مبادا منابعی را نگه داشته است.

این کاملا طبیعی است که طرفداران نظرات مختلفی در رابطه با این لباس مبارزه‌ای روشن و درخشان داشته باشند. این لباس اینگونه نشان می‌دهد که به‌نوعی ایده «شوالیه تاریکی» دیگر کمی منسوخ شده است، اینطور نیست؟ از طرف دیگر هم پیش‌نمایش‌ها این طرز تفکر را به میان می‌آورند که این بتمنی که ما در این لباس درخشان می‌بینیم، بروس وین واقعی است؟ شاید هم جوکر بازی دیگری را به راه انداخته باشد و نسخه خودش را از بتمن را به شهر گاتهام آورده باشد؛ شاید او قصد دارد که در قالب بتمن همه چیز را به هم بریزد و بعد هم نسخه خودش از گاتهام را به وجود بیاورد.

براساس برنامه‌ریزی‌ها، رویداد جنگ جوکر در قسمت ۹۵ سری کتاب کمیک Batman آغاز می‌شود که در آینده‌ای نزدیک فروش آن آغاز می‌شود.

لباس جدید و درخشان شخصیت بتمن


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده