// جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۹

راهنمای چالش های فصل سوم از چپتر دوم Fortnite | هفته پنجم

فصل سوم بازی فورتنایت چپتر 2 پس از هفته‌ها انتظار بالاخره در دسترس قرار گرفت و در این راهنما، چالش‌های هفته پنجم را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

در فصل سوم از بازی فورتنایت چپتر 2 شاهد تغییرات زیادی در داخل بازی هستیم. بالا آمدن سطح آب، یکی از اصلی‌ترین تغییرهای فصل Splash Down است که اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، اعلام کرده به مرور زمان شاهد پایین آمدن سطح آب خواهیم بود. با شروع فصل جدید، راهنمای چالش‌های هفتگی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. در هفته پنجم از فصل سوم شاهد هفت چالش هستیم و اسم خاصی هم برای چالش‌های هفتگی در نظر گرفته نشده است. ازاین‌رو با عرضه فصل سوم، چالش‌های هفته پنجم هم در اختیار کاربران قرار داده شده است که در ادامه راهنمای دریافت آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. 

فورتنایت

چالش‌های هفته پنجم

اسم چالشتوضیحات
Search Chest at Sweaty Sandsهفت صندوق را در منطقه Sweaty Sands پیدا کنید
Eliminations at Retail Rowسه‌ بازیکن را در Retail Row بکشید
Use a Firefly Jar or Flare Gun at Misty Meadowsدر منطقه Misty Meadows یک بار از Firefly Jar یا Flare Gun استفاده کنید
Land at The Yacht and finish top 25در The Yacht فرود بیایید و جزو ۲۵ بازیکن برتر بازی قرار بگیرید
Catch fish at Craggy Cliffsدر منطقه Craggy Cliffs پنج بار ماهی بگیرید
Upgrade a weapon at Salty Springsدر منطقه Salty Springs سلاح خود را ارتقا دهید
Collect Floating Rings at Steamy Stacksچهار حلقه منطقه Steamy Stacks را جمع کنید

مدتی است که شاهد یکسان بودن تعدادی از چالش‌های هفتگی فورتنایت هستیم و فقط محیط انجام آن‌ها متفاوت می‌شود. در جریان هفته پنجم، در اولین چالش بازیکنان باید هفت صندوق را در محیط Sweaty Sands پیدا کنند. در دومین چالش هم باید سه نفر از با زیکنان را در منطقه Retail Row بکشید. برای انجام سومین چالش، ابتدا یکی از آیتم‌های Firefly Jar یا Flare Gun را پیدا کنید و سپس وارد منطقه Misty Meadows شوید. در انتها تنها کافی است از یکی از آن‌ها استفاده کنید تا چالش کامل شود. 

این در حالی است که چهارمین چالش، نیازمند این است که با شروع بازی، وارد منطقه The Yacht شوید و برای زنده ماندن و کسب رتبه ۲۵ تلاش کنید. در ادامه باید وارد منطقه Craggy CLiffs شوید و پس از برداشتن چوب ماهیگیری، مشغول ماهی گرفتن شوید. پس از گرفتن پنج ماهی، این چالش را دریافت می‌کنید. برای ارتقای اسلحه، یک میز ارتقا در منطقه Salty Springs قرار داده شده که باید پس از جمع‌آوری منابع مورد نیاز، به آن‌جا بروید و سلاح خود را ارتقا دهید. نوع سلاح و ارزش آن اهمیت ندارد.

چالش Collect Floating Rings at Steamy Stacks

با تماشای ویدیو زیر به‌راحتی می‌توانید محل قرارگیری حلقه‌ها را مشاهده کنید. 

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده