نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۰

استریم زنده و یک ساعته Ghost of Tsushima؛ شنبه ۲۸ تیر ساعت ۱۴

اگر دوست دارید با تماشای یک ساعت اول بازی Ghost of Tsushima بیش‌تر با حال و هوای آن آشنا شوید، استریم زنده زومجی از این بازی را از دست ندهید. 

همانطور که قبلا هم استریم زنده و یک ساعته بازی The Last of Us: Part 2 را در زومجی داشتیم، تصمیم داریم تا از این پس برای بازی‌های بزرگ و معروف دیگری هم در حد امکان برنامه مشابهی را در نظر بگیریم. در همین راستا و به مناسبت انتشار بازی Ghost of Tsushima، انحصاری جدید پلی استیشن 4 که ساخته استودیو ساکر پانچ است، تصمیم گرفتیم تا شنبه پیش‌ِرو یعنی ۲۸ تیر، یک ساعت اول این بازی را به صورت زنده تجربه کنیم و با شما کاربران عزیز زومجی به‌اشتراک بگذاریم. 

استریم بازی گوست آو سوشیما راس ساعت ۱۴ شنبه آغاز خواهد شد و از طریق آپارات و همینطور صفحه اینستاگرام زومجی قابل تماشا است که جزییات دقیق آن را در مطلب دیگری که شنبه منتشر می‌شود، با شما به اشتراک می‌گذاریم. پس اگر شما هم دوست دارید دقایق اولیه این بازی را در کنار ما تماشا کنید، وعده دیدارمان شنبه ۲۸ خرداد ساعت ۱۴. همچنین شما می‌توانید بررسی بازی گوست آو سوشیما از دید سایت‌های معتبر دنیا را هم در زومجی بخوانید و البته که برای کسب اطلاعات بیش‌تر از آن در آستانه انتشار، بهترین گزینه خواندن پیش نمایش بازی Ghost of Tsushima یا تماشای ویدیو مروری بر اطلاعات آن در ۱۵ دقیقه است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده