// پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

بازی Orcs Must Die! 3 به صورت انحصاری روی گوگل استیدیا عرضه شد

بازی Orcs Must Die! 3، جدیدترین انحصاری گوگل استیدیا، در دسترس کاربران این سرویس استریم قرار گرفته و برای کاربران گوگل استیدیا پرو هم رایگان است.

در زمان معرفی بازی Orcs Must Die! 3، اعلام شد که این بازی در انحصار پلتفرم گوگل استیدیا خواهد بود. ازاین‌رو کاربرانی که علاقه‌مند به تجربه‌ی این بازی دفاع از قلعه هستند، باید به‌سراغ سرویس استریمینگ گوگل بروند، زیرا Orcs Must Die! 3 هم‌اکنون عرضه شده است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی Orcs Must Die! 3 در تاریخ ۲۴ تیر ماه به‌صورت انحصاری برای گوگل استیدیا عرضه شد. دارندگان گوگل استیدیا با پرداخت ۲۹.۹۹ دلار می‌توانند Orcs Must Die! 3 را تهیه و تجربه کنند. همچنین در ادامه مشخص شد که کاربران سرویس گوگل استیدیا پرو، Orcs Must Die! 3 را به رایگان تجربه خواهند کرد. دراین‌میان اشاره کنم که Orcs Must Die! 3 یک بازی انحصاری زمانی است، اما مشخص نشده که در چه تاریخی برای سایر پلتفرم‌ها عرضه می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر روز عرضه بازی Orcs Must Die! 3 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد کاراکترهای داستانی و همچنین نحوه چینش موانع در بازی هستیم. از دیگر اخبار حول گوگل استیدیا هم می‌توان‌به عرضه بازی Sekiro: Shadows Die Twice اشاره کرد

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده