نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

Sekiro: Shadows Die Twice به زودی برای سرویس استیدیا منتشر می‌شود

Sekiro: Shadows Die Twice، برنده بهترین بازی مراسم The Game Awards 2019، به‌زودی برای مشترکین سرویس گیمینگ گوگل استیدیا در دسترس قرار خواهد گرفت.

یکی از انتقاد‌هایی که همواره گریبان‌گیر گوگل و سرویس گیمینگ استیدیا شده، عدم پشتیبانی ناشران و بازی‌سازان بزرگ از آن است. همین موضوع نیز باعث شد گوگل با وجود تبلیغات فراوان، نتواند آنطور که انتظار می‌رفت در صنعت بازی‌های ویدیویی تأثیرگذار و موفق عمل کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید اخیرا به‌نظر می‌رسد ناشران توجه بیشتری به این سرویس نوپا داشته‌اند؛ چراکه شاهد خبر ساخت آثار بزرگی چون سایبرپانک 2077، Doom و فیفا برای مشترکین استیدیا بوده‌ایم.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌زودی قرار است برنده بهترین بازی سال در مراسم The Game Awards 2019 برای استیدیا عرضه شود؛ بله درست حدس زدید، بازی Sekiro: Shadows Die Twice در آینده‌ای نزدیک راهی این پلتفرم جدید خواهد شد. اثری که با گرفتن نقدهای مثبت فراوان، باعث تحسین و تمجید استودیوی فرام سافتور (FromSoftware)، در مقام سازنده بازی، نیز شد.

طی آخرین رویداد Stadia Connect بود که گوگل به‌صورت رسمی این خبر را اعلام کرده و پاییز پیش‌رو را زمان مناسب برای انتشار بازی Sekiro دانست.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در سال اول عرضه خود یعنی ۲۰۱۹، توانست رکوردها زیادی را به خود اختصاص دهد و طبق گفته اکتیویژن، ناشر بازی، فروشی فراتر از انتظار را رقم بزند. بازی تنها پس از گذشت پنج ماه از انتشار، آمار فروش بیش از چهار میلیون نسخه در سراسر جهان را برای خود ثبت کرده است.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

اگر شما هم آخرین ساخته استودیوی فرام سافتور را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود در خصوص این بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده