نویسنده: علی ولی خانی
// سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

انیمه‌ ای جدید بر اساس سری بازی Dragons Dogma به نتفلیکس می‌ آید

نتفلیکس برای ساخت انیمه‌ای جدید بر اساس سری بازی نقش آفرینی Dragon's Dogma با شرکت کپکام همکاری می‌کند.

اخیرا، Netflix از چندین انیمه‌ی جدیدی که قرار است منتشر کند رونمایی کرد. یکی از این انیمه‌ها قرار است بر اساس سری بازی نقش آفرینی Dragon's Dogma از شرکت Capcom ساخته شود. نتفلیکس در بخش خبری وب سایت رسمی خود اطلاعاتی از این انیمه و سایر آثاری که قرار است با همکاری شرکت‌های بزرگ ژاپنی بسازد، منتشر کرد. نتفلیکس در این پست خبری درباره‌ی انیمه‌ی Dragon's Dogma نوشت:

Dragon's Dogma، سری بازی اکشن نقش آفرینی محبوب شرکت Capcom که در دنیایی باز جریان دارد، قرار است توسط نتفلیکس به عنوان یک انیمه‌ی جدید، حیاتی دوباره پیدا کند. داستان این انیمه درباره‌ی مردی است که در پی انتقام گرفتن از اژدهایی است که قلب وی را ربوده. در میانه‌ی راه، این مرد به عنوان موجودی برخواسته از گور دوباره به دنیای فانی پا می‌گذارد. این انیمه اثری در ژانرهای اکشن و ماجراجویی است که داستان دست و پنجه نرم کردن یک مرد با شیاطینی را روایت می‌کند که نماد هفت گناه کبیره هستند.

آتسوشی کویشیکاوا، نماینده‌ی مدیر اجرایی استودیو Sublimation، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این استودیو همیشه علاقه به کار کردن روی پروژه‌های اختصاصی خودش را داشته و حالا این فرصت برای ایشان پیش آمده است. او در ادامه توضیح داد:

ما اکثر اوقات با استودیوهای شریک خود جهت ساخت قسمت‌های انیمیشنی دیجیتالی کوتاه از پروژه‌های مختلفی که متعلق به ما نبود همکاری می‌کردیم. پس پیش آمدن این موقعیت برای امضای سند همکاری با نتفلیکس رویدادی بسیار خوشایند برای ما به شمار می‌رود. ما از این بابت هیجان زده‌ایم که می‌توانیم انیمیشن سل شیدمان را، که ساختاری متشکل از طراحی‌های دستی دارد، به تمام انیمه دوستان در سراسر جهان عرضه کنیم.

spriggan

انیمه‌ی دیگری که قرار است به نتفلیکس بیاید، Altered Carbon: Resleeved نام دارد و قرار است بر اساس سریالی علمی تخیلی از خود نتفلیکس با همین نام ساخته شود. انیمه‌ی سومی که در این میان معرفی شد، اثری با نام Spriggan است که با اقتباس از سری مانگایی با همین نام در حال ساخت است. این سه انیمه‌ی تازه معرفی شده در کنار دو انیمه‌ی Ghost in the Shell: SAC_2045 و Vampire in the Garden در لیست آثار در صف تولید و انتشار نتفلیکس قرار می‌گیرند.

جان دردریان، مسئول محتوای ساخت ژاپن نتفلیکس، در این رابطه می‌گوید:

نتفلیکس قصد دارد به بهترین و جذاب‌ترین پلتفرم برای طرفداران، سازندگان و استودیوهای انیمه تبدیل شود. ما در حال بنا کردن فضایی هستیم که استودیوها با استفاده از آن می‌توانند بهترین شرایط کاری ممکن را داشته باشند و ساخته‌های خود را به سرویسی ارایه دهند که طرفداران انیمه در ۱۹۰ کشور جهان را به آثاری که دوست دارند متصل می‌کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده