نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

مدیر استودیو سانتا مونیکا به تیم گوگل استیدیا ملحق شد

شانون استادستیل از تیم سازنده‌ی God of War جدا شد و استودیوی جدیدی را برای گوگل مدیریت خواهد کرد.

هرچند این روزها اخباری در مورد مشکلات گوگل استیدیا (Google Stadia) در زمینه‌ی همکاری با استودیوهای بازی‌سازی به گوش می‌رسد و خیلی‌ها امید چندانی به آینده‌ی این پلتفرم استریم ندارند، ولی در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که قرار است استودیوی جدیدی برای تولید بازی‌های انحصاری استیدیا تأسیس شود؛ استودیویی که شانون استادستیل مسئول آن خواهد بود.

جید ریموند، از معاونان شرکت گوگل و رئیس بخش بازی و سرگرمی استیدیا به‌تازگی این خبر را اعلام کرده و از تشکیل یک استودیوی فرست‌پارتی جدید برای تولید بازی‌های استیدیا گفته است؛ استودیویی که در پلایا ویستا واقع در ایالت کالیفرنیا قرار گرفته و بعد از استودیویی که گوگل چند ماه قبل در مونترال تأسیس کرد، به دومین زیرمجموعه‌ی این شرکت برای تولید بازی‌های استیدیا تبدیل می‌شود و مدیریت آن برعهده‌ی مدیر سابق استودیو سانتا مونیکا (SIE Santa Monica Studio) خواهد بود. ریموند در این مورد می‌گوید:

من از مدت‌ها قبل یکی از طرفداران شانون بوده‌ام و همیشه کارهای بزرگ او در استودیو سانتا مونیکا و ارائه‌ی بازی‌هایی چون خدای جنگ (God of War) با آن طرفداران میلیونی را تحسین کرده‌ام. او سابقه‌ی زیادی در زمینه‌ی رهبری و مدیریت تولید بازی‌های ویدیویی دارد و قرار است به‌عنوان فردی با بینش و ایده‌های مناسب به رئیس استودیوی تازه‌تأسیس ما تبدیل شود. واقعاً هیجان زیادی برای خوش‌آمدگویی به او برای پیوستن به خانواده‌ی استیدیا دارم.

شانون استادستیل هم که سابقه‌ای طولانی در سانتا مونیکا داشته و با نقش پررنگ خود در تولید جدیدترین نسخه‌ی God of War به خلق اثری خوش‌ساخت کمک کرده بود، در صفحه‌ی توییتر خود به حضور در گوگل اشاره و این توییت را ارسال کرده است:

به‌شدت از تشکیل و پشتیبانی تیمی از افراد خلاق برای گوگل استیدیا هیجان‌زده هستم!

هنوز مشخص نیست استادستیل و تیم او قصد کار روی چه نوع پروژه‌ای را دارند، ولی جید ریموند مدتی قبل به این نکته اشاره کرده بود که گوگل روی بازی‌هایی با مکانیزم‌های جدید گیم‌پلی و راه‌های خلاقانه برای بازی کردن افراد درکنار یکدیگر کار می‌کند؛ آثاری که شاید بتوانند کمی فضای منفی ایجادشده پیرامون این پلتفرم را از بین ببرند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده