// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۵

ویدیو گیم پلی جدید Assassin's Creed Valhalla نبردها و باس های بازی را نشان می‌دهد

پس از تمام شدن رویداد Ubisoft Forward ویدیویی منتشر شد که ۳۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی Assassin's Creed Valhalla شامل نبردها و باس‌های بازی را نشان می‌دهد.

شب گذشته شرکت یوبیسافت گیم‌پلی بازی Assassin's Creed: Valhalla را به‌نمایش گذاشت. همچنین قبل از برگزاری رویداد Ubisoft Forward، اعلام شده که پس از تمام شدن مراسم، شاهد گیم‌پلی مفصل و طولانی از بازی Assassin's Creed Valhalla خواهیم بود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، پس از تمام شدن رویداد یوبیسافت فوروارد، شرکت یوبیسافت ویدیو ۳۰ دقیقه‌ای از گیم‌‌پلی اسسینز کرید والهالا را به‌نمایش گذاشت. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد کاراکتر ایوور، قهرمان داستان، هستیم که در حال انجام مأموریت‌های مختلف است. ساختار بعضی از مأموریت‌های داستانی و نبرد با باس‌ها در Assassin's Creed Valhalla به‌گونه‌ای است که در انتهای نبرد می‌توانید حریف خود را بکشید یا او را زنده نگه دارید.

تصمیم شما در ادامه روی روند بازی و سایر مأموریت‌ها تاثیر گذار خواهد بود که در نمایش ۳۰ دقیقه‌ای Assassin's Creed Valhalla، شاهد این مورد هستیم. همچنین باس فایت‌ها و نبردها بخش دیگری از نمایش گیم‌پلی بازی است و به‌نظر می‌رسد شاهد نبردهای هیجان‌انگیز و نفس‌گیر با باس‌های مختلف بازی هستیم. 

کاربران زومجی درادامه می‌توانند ویدیو گیم‌پلی بازی Assassin's Creed Valhalla را در زومجی و یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بازی اسسینز کرید والهالا در تاریخ ۲۷ آبان ماه (۱۷ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4، پلی ‌استیشن 5، ایکس ‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. 

دانلود از آپارات | تماشا از یوتیوب


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده