نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۲

کارگردان Toy Story 4 فیلم Little Monsters را با حضور هیولاهای یونیورسال می‌سازد

جاش کولی روی فیلمی متفاوت با حضور هیولاهای معروف یونیورسال کار خواهد کرد.

هیولاهای شرکت یونیورسال پیکچرز در دهه‌های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ طرفداران ژانر وحشت را لحظه‌ای آرام نمی‌گذاشتند و با حضور در آثار متعددی در آن دوران و دو دهه بعد از آن توانستند تعدادی از محبوب‌ترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما را به مخاطبان هدیه دهند. بعد از گذشت سال‌ها، یونیورسال از مدتی قبل تصمیم گرفته یک‌بار دیگر به‌سراغ استفاده از پتانسیل بالای این مخلوقات خود برود و در جدیدترین پروژه‌ی خود از جاش کولی به‌عنوان کارگردان استفاده خواهد کرد.

کولی که سال گذشته توانست با کارگردانی انیمیشن داستان اسباب بازی 4 (Toy Story 4) دل طرفداران این سری محبوب را به‌دست آورد و اسکار بهترین انیمیشن را هم از آنِ خود کند، اکنون آماده‌ی کارگردانی و نگارش فیلمنامه‌ی فیلم هیولاهای کوچک (Little Monsters) می‌شود؛ اثری لایو اکشن که قرار است شکل و شمایل متفاوتی از هیولاهای معروف یونیورسال را بر پرده‌ی سینماها نمایش دهد و هیچ ارتباطی هم با فیلمی به همین نام ندارد که سال گذشته اکران شده بود.

جاش کولی

این فیلم که تهیه‌ی آن برعهده‌ی تاد لیبرمن و دیوید هابرمن از Mandeville Films خواهد بود، از طراحی‌های خاص مارک مک‌کریری (معروف به کرش) برای شخصیت‌های خود سود می‌برد؛ طراح و متخصص جلوه‌های ویژه که پیش از این روی آثاری مثل دنیای ژوراسیک (Jurassic World)، کونگ: جزیره جمجمه (Kong: Skull Island) و رنگو (Rango) کار کرده و درکنار کمک به خلق شکل و شمایل بصری هیولاهای کوچک، تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن هم خواهد بود.

هرچند هنوز در مورد داستان هیولاهای کوچک چیزی نمی‌دانیم، ولی طبق شنیده‌ها این پروژه مثل یک نامه‌ی عاشقانه به هیولاهای کلاسیک هالیوود و طرفداران آن‌ها خواهد بود و قرار است به‌جای حال‌وهوایی کاملاً ترسناک، روی مخاطبانی از نسل‌های مختلف تمرکز داشته باشد و اثری لطیف‌تر از ساخته‌های قبلی پیرامون این موجودات باشد.

هیولاهای معروف یونیورسال عبارت‌اند از دراکولا، فرانکنشتاین، مرد نامرئی، مومیایی، مرد گرگ نما، شبح اپرا و مخلوقی از تالاب سیاه؛ هیولاهایی که مشخص نیست کدام‌یک از آن‌ها را در این فیلم می‌بینیم، ولی درهرصورت باید منتظر اثری خانوادگی و به‌دور از تاریکی معمول این‌گونه فیلم‌ها باشیم.

اوایل امسال شاهد اکران فیلم مرد نامرئی (The Invisible Man) بودیم که با استقبال مناسبی همراه شد و کارگردان آن، لی ونل روی دنباله‌ی این فیلم نیز کار خواهد کرد؛ کسی که برای کارگردانی فیلم مرد گرگ‌نما (The Wolf Man) با حضور رایان گاسلینگ هم در حال مذاکره با یونیورسال است. درعین‌حال فیلم‌های دیگری مثل زن نامرئی (The Invisible Woman) هم در دست تولید هستند و در مجموع یونیورسال روزهای شلوغی را با مخلوقات عجیب خود پشت‌سر می‌گذارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده