نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱

تصویر هنری جدیدی از بازی Deathloop منتشر شد

پس از نمایش بازی Deathloop در رویداد معرفی آثار پلی‌استیشن 5، به‌تازگی تیم سازنده تصویر هنری جدیدی از این بازی شوتر مورد انتظار و جذاب را منتشر کرده است.

بیش از یک سال پیش در طول کنفرانس بتسدا در نمیشگاه E3 2019، استودیوی آرکین (Arkane)، سازنده مجموعه Dishonored، با معرفی یک بازی شوتر اول شخصی با داستان متفاوت و جدید، توجه زیادی را به سمت خود جلب کرد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که در رویداد سونی برای معرفی بازی‌های کنسول پلی‌ استیشن 5، بالاخره پس از مدت‌ها سکوت و بی‌خبری تیم سازنده تریلری از گیم‌پلی بازی Deathloop را به‌نمایش گذاشت. Deathloop داستان یک قاتلی را روایت می‌کند که گرفتار حلقه تکراری شده است که برای رهایی از دست دشمنان خود باید بارها با آن‌ها روبه‌رو شده و از سر راه خود بردارد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، حساب رسمی توییتر Deathloop دقایقی پیش تصویر هنری جدیدی از این بازی مورد انتظار را منتشر کرد. اگر گیم‌پلی بازی را مشاهده کرده باشید، محیطی که در این تصویر رسم شده است برای شما کاملا آشنا به‌نظر می‌رسد. این طرح هنری در حالی‌که جذاب و زیبا طراحی شده، یادآور دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی نیز است. البته هنوز کاملا مشخص نشده است که مفهوم این تصویر چیست و حال‌وهوای آن چه ارتباطی با اتمسفر بازی خواهد داشت.

تصویر هنری بازی شوتر Deathloop

بازی Deathloop طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، قرار است برای پلتفرم پی سی و به‌صورت انحصار زمانی برای پلی‌ استیشن 5 روانه بازار شود. طبق گفته‌های تیم سازنده بازی روی رزولوشن 4K با نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا خواهد شد که همین‌ امر نوید یک شوتر مهیج و جذابی را می‌دهد.

به‌نظر شما بازی Deathloop باتوجه به نمایش‌های خود می‌تواند طرفداران سبک شوتر را راضی کرده و تجربه لذتبخشی را به‌وجود آورد یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده