نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

حضور بتمن تی-رکس، رابین کینگ و بتمنی که می‌خندد، در تصویر جدید Dark Nights: Death Metal

اخیرا تصویر جلدی از قسمت اول سری کتاب کمیک Dark Nights: Death Metal Legends of the Dark Knights منتشر شده که ما در آن شاهد سه شخصیت شیطانی و آتش گرفتن کل جهان هستیم.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۱ سری کتاب کمیک Dark Nights: Death Metal را برای شما فاش کند.

.

.

.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، یک تصویر جدیدی از جلد قسمت اول سری کتاب کمیک Dark Nights: Death Metal Legends of the Dark Knights منتشر شده که یک صحنه آخرالزمانی را از هنرمندی به نام کار اندروز نشان می‌دهد. در جلدی که از این سری کتاب کمیک که تای-این مجموعه Death Metal محسوب می‌شود، منتشر شده است، ما شاهد حضور «بتمنی که می‌خندد»، «رابین کینگ» و همچنین «تی-رکس بتمن» هستیم؛ آن‌ها در مقابل یک شهر تخریب شده که به‌شدت در حال سوختن است، ایستاده‌اند. این تک قسمت قرار است منشاء شخصیت‌های مختلف دنیای Dark Nights یعنی همین رابین کینگ، یک بت موبیل که درک و احساس دارد و بتمن تی-رکس را برای مخاطب تعریف کند.

در قسمت اول سری کتاب کمیک Death Metal، بتمنی که می‌خندد زمین را تسخیر کرد و کنترل آن را در دست گرفت؛ زمینی که با انرژی مولتی ورس تاریک به فساد و آلودگی کشیده شده بود. در همین حین، شوالیه‌های تاریکی هم درکنار او حکومت می‌کردند. با اینکه برخی از آن‌ها مانند داون بریکر و دراوند، قسمت‌های ویژه‌ای در طی اولین رویداد Dark Nights Metal داشتند، اما حالا قرار است Legends of the Dark Knights، داستان شخصیت‌های جدیدی را که به دنیای Death Metal تعلق دارند، پوشش دهد. در میان تمام شخصیت‌های شیطانی‌ای که در این دنیای تاریک وجود دارند، رابین کینگ در جایگاه متفاوتی قرار دارد.

او هوش و استراتژی بسیار دقیقی دارد و از تمام برادران شیطانی و هم‌شکل‌های خودش پیشی می‌گیرد و در جایگاه بسیار بالاتری از آن‌ها قرار دارد. حالا که «بتمنی که می‌خندد» به ظاهر توسط واندر وومن و سلاح جدید او به قتل رسیده، ممکن است خودش تاج تاریک را به‌دست آورده باشد. به‌نظر می‌رسد که او نقشه‌های بسیار شیطانی‌تری دارد و این نقشه‌ها حسابی اربابش را به وجد آورده است. قسمت اول سری کتاب کمیک Dark Nights: Death Metal Legends of the Dark Knights در تاریخ ۴ اوت (۱۴ مرداد) در دسترس خواهد بود. تصویری که از جلد قسمت اول این مجموعه منتشر شده است:

حضور بتمنی که می‌خندد، رابین کینگ و بتمن تی-رکس در میان آتش


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده